نواخته شدن «زنگ فاطمی» در مدارس کوهدشت
کد خبر: 3874608
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

نواخته شدن «زنگ فاطمی» در مدارس کوهدشت

گروه فرهنگی ــ مراسم نواختن «زنگ فاطمی» امروز، هفتم بهمن در مدارس کوهدشت نواخته شد.

نواخته شدن «زنگ فاطمی» در مدارس کوهدشتبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌مناسبت بزرگداشت ایام فاطمیه امروز دوشنبه، هفتم بهمن مراسم نواختن «زنگ فاطمی» با حضور امام جمعه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، رئیس اداره بنیاد شهید، رئیس اداره فرهنگ و  ارشاد، جانشین فرمانده نیروی انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان کوهدشت در دبیرستان دخترانه کوثر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت اظهارکرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) ام‌ابیها و مادر تمام امت بوده و یک شخصیت مستقل است که بایستی سرمشق و الگوی همه ما باشد.

وی با بیان این‌که جامعه ما باید فاطمی باشد، عفت، عصمت، تقوا و نظم حضرت فاطمه‌زهرا(س)، الگوی جاودانه‌ای برای تمام زنان عالم به‌شمار می‌رود، ادامه داد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) معلم تمام بشریت است، راه نجات و رفع مشکلات توسل به حضرت فاطمه‌زهرا(س) است چراکه نعمتی بی‌مانند بوده و فرزندان ایشان نیز راه پیامبر اکرم(ص) را ادامه دادند.

رمز یا زهرا(س)؛ شاه‌کلید پیروزی در عملیات‌ها

وی مراقبت و هوشیاری نسبت به فضای مجازی را مهم برشمرد و گفت: دشمن از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی به‌دنبال ترویج ابتذال در بین نسل جوان و خمودگی جامعه است، مسئولان در این راستا بایستی به‌طورجدی در زمینه شبکه ملی اطلاعات اهتمام بورزند.

طهماسبی با اشاره به این‌که رمز یا زهرا(س) شاه‌کلید پیروزی در عملیات‌ها است، گفت: حضرت فاطمه‌زهرا(س) چشمه جاری و حلقه وصل رسالت و امامت است، اگر آن حضرت نبود این امر محقق نمی‌شد و نبوت کامل نبود.

انتهای پیام
captcha