مدیران حضور فعال‌تری در برنامه‌های دهه فجر داشته باشند
کد خبر: 3874345
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰

مدیران حضور فعال‌تری در برنامه‌های دهه فجر داشته باشند

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان بسیج هنرمندان لرستان با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌های دهه فجر با مضمون انقلاب و شهدا، گفت: مسئولان ورود جدی و حضور فعال‌تری در اجرای برنامه‌های ترویجی داشته باشند.

مدیران حضور فعال‌تری در برنامه‌های دهه فجر داشته باشندبه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون کریمی‌والا، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان در دومین نشست کمیته هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی لرستان که امروز یک‎شنبه، ششم بهمن‌ماه با حضور اعضای کارگروه به میزبانی حوزه هنری لرستان در خرم‌آباد برگزار شد، با اشاره به اهمیت برگزاری نشست‌های هم‌فکری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان در برنامه‌ریزی دقیق و اجرای کیفی برنامه‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر و شرایط حساس موجود جامعه، اظهار کرد: این مهم می‌طلبد مسئولان ورود جدی و حضور فعال‌تری در اجرای برنامه‌های ترویجی داشته باشند.

وی به لزوم توجه به اجرای برنامه‌های فاخر با مضمون انقلاب و شهدا تأکید کرد و افزود: تعداد زیاد برنامه‌ها، بی‌شک کیفیت و اثرگذاری برنامه‌ها را پایین می‌آورد و آن‌گونه که شایسته است حق مطلب ادا نمی‌شود.

تببین ارزش‌های انقلاب در برنامه‌های دهه فجر

عصمت فضل‌اللهی، کارشناس رسانه و مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان نیز در این نشست با اشاره  به اهمیت توجه به اجرای برنامه‌ها و معرفی شایسته انقلاب میان قشرهای مختلف مردم، گفت:  ضروری است برنامه‌هایی در اولویت اجرا قرار گیرند که بتوانند در تببین ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش بسزایی ایفا کنند این در حالی‎است که متأسفانه در برخی از ادارات برنامه‌هایی به‌صورت روتین اجرا می‌شود که  شاید تأثیرگذاری چندانی نداشته باشد.

وی با تأکید بر لزوم اجرای برنامه‌هایی با حضور و مشارکت حداکثری مردم در این ایام، افزود: ۲۲ بهمن امسال هم‌زمان با اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خواهد بود که انتظار می‌رود حضور مردم در راهپیمایی امسال پُرشورتر از سال‌های قبل باشد.

در ادامه اعضای کمیته دهه فجر انقلاب اسلامی برنامه‌های خود را جهت تصویب در کارگروه ارائه کردند و قرار شد برنامه‌های پیشنهادی اعضای کارگروه پس‌از جمع‌بندی و بررسی به‌صورت مصوبه اجرایی کارگروه کمیته هنری دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شود.

انتهای پیام
captcha