لزوم فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات
کد خبر: 3874287
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

لزوم فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در انتخابات

گروه سیاست و اقتصاد ــ رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با اشاره به تشکیل این شورا در شهرهای مختلف استان، بر لزوم فراهم کردن مشارکت بیشتر مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: نتیجه انتخابات باید تأمین مطالبات بر حق مردم و نهایتاً حفظ و تقویت نظام باشد.

تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در شهرهای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان، امروز، ششم بهمن در جمع خبرنگاران با تأکید بر لزوم فراهم آمدن مشارکت بیشتر مردم در انتخابات، گفت: هدف این شورا ایجاد مجلسی کارآمد و انقلابی است.

وی با ذکر این مطلب که نتیجه انتخابات باید جهت تأمین مطالبات بر حق مردم و نهایتاً موجب حفظ و تقویت نظام شود، اضافه کرد: این شورا در سطح کشور تشکیل شده و هدف آن تلاش برای بهبود وضعیت کشور و اجرایی شدن بیانیه «گام دوم انقلاب» است.

محمدیان با اشاره به این‌که در این شورا مجموعه نیروهای مدافع انقلاب بدون چشم‌داشتی در عرصه هستند، افزود: گام اول تشکیل مجلس انقلابی در طراز انقلاب است تا بتواند منویات مقام معظم رهبری را عملیاتی کند و گام دوم حضور نیروهای متدین و انقلابی در مجلس شورای اسلامی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان با تأکید بر این‌که این شورا از تمام کاندیداهایی که سوابق انقلابی دارند حمایت می‌کند، بیان کرد: طبق یک فرمول خاص و نظرسنجی، افراد اصلح معرفی شده و نتیجه این نظرسنجی معرفی خواهد شد این در حالی‌است که مرحله پس‌ از نظرسنجی مرحله نشست با کاندیداها و مرحله دیگر معرفی افراد اصلح خواهد بود.

وی با بیان این‌که ۲۲ حزب سیاسی ذیل این شورا قرار گرفته است، به تشکیل شورای ائتلاف نیروهای انقلابی در سراسر استان اشاره کرد و گفت:  به جز دو شهرستان کوهدشت و پل‌دختر شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان در سایر شهرستان‌ها تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha