تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی در برنامه‌های دهه فجر
کد خبر: 3873663
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی در برنامه‌های دهه فجر

گروه فرهنگی ــ فرماندار بروجرد با تاکید بر توجه به مناطق روستایی و دهستان‌ها در برنامه‌های دهه فجر، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که به تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی پرداخته شود.

تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی در برنامه‌های دهه فجربه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالرحیم رحیمی، فرماندار بروجرد چهارشنبه، دوم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که در دفتر امام جمعه بروجرد برگزار شد، اظهارکرد: امسال با ورود انقلاب به «گام دوم» و ۴۰ سالگی باید برنامه‌ها از تنوع بیشتری برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی از ارائه برنامه‌های کلیشه‌ای و تکراری در دهه فجر پرهیز کرده و امسال در برنامه‌ها تنوع ایجاد کنند.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: ۲۲ بهمن مصادف با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی بوده که ایام ‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است که به تبیین دستاوردهای شهادت سردار سلیمانی پرداخته شود.

رحیمی با بیان این‌که برنامه‌های دهه فجر امسال علاوه‌بر شهر در روستاها و دهستان‌ها نیز برگزار شود، اضافه کرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای افزایش ارتباطات رو در رو مسئولین با مردم است و باید با تولید برنامه‌های اقناعی، دستاوردها و اهداف نظام را برای مردم تبیین و تشریح کنیم.

انتهای پیام
captcha