برنامه خدمات جهادی سلامت در لرستان اجرا می‎شود
کد خبر: 3873483
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
همزمان با دهه فجر؛

برنامه خدمات جهادی سلامت در لرستان اجرا می‎شود

گروه اجتماعی ــ اجرای برنامه خدمات جهادی سلامت با مشارکت بسیج جامعه پزشکی در مناطق محروم، برگزاری نشست‎های هم‎انديشی و کرسی آزاد انديشی ويژه اساتيد و دانشجويان با نظارت و همکاری نهاد رهبری دانشگاه و ... از برنامه‎های دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دهه فجر امسال است.

اجرای برنامه خدمات جهادی سلامت در دهه فجر 98به گزارش ایکنا از لرستان، سه‎شنبه، یکم بهمن‎ماه، نهمين نشست شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشكی لرستان در سال 98، در سالن جلسات حوزه رياست دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد.

در این نشست مهم‎ترين برنامه‎های پيش‎رو در دهه فجر از جمله تشكيل پايگاه اطلاع‎رسانی دانشجويان در فضای مجازی به‌منظور بسط و گسترش دستاوردهای انقلاب اسلامی با همكاری اساتيد فعال و صاحب نظر، اجرای برنامه‎های تبليغاتی در اين ايام با هدف تقويت اعتماد، اتحاد و اقتدار ملی، اجرای برنامه‎های فرهنگی، هنری و ورزشی ويژه دهه فجر برای کارکنان و دانشجويان، اجرای برنامه خدمات جهادی سلامت با مشاركت بسيج جامعه پزشكی در مناطق محروم، برگزاری نشست‎های هم‎انديشی و كرسی آزاد انديشی ويژه اساتيد و دانشجويان با نظارت و همكاری نهاد رهبری دانشگاه، عيادت اعضای هيئت رئيسه دانشگاه با بيماران بستری در بيمارستان‎ها، ديدار اين هيئت با خانواده شهدا و ايثارگر شاغل در دانشگاه و برنامه‎هایی برای حضور هر چه باشكوه‎تر کارکنان در راهپيمايی 22 بهمن تبيين و به تصويب رسيدند.

همچنين برگزار‎ی مراسم ويژه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با مشاركت نهاد رهبری دانشگاه و دفتر امور بانوان و مراسم بزرگداشت روز زن برای دانشجويان توسط بسيج دانشجويی دانشگاه نيز تصويب شد.

در اين نشست مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه، معاونان دانشجويی، فرهنگی و آموزش، مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكی استان، مدير فرهنگی دانشگاه، نماينده اساتيد و مسئول بسيج دانشجويی حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha