۱۲ محفل انس با قرآن در لرستان برگزار می‌‏شود
کد خبر: 3873439
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶
دهه فجر؛

۱۲ محفل انس با قرآن در لرستان برگزار می‌‏شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون اوقاف لرستان گفت: به‌مناسبت گرامی‎داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۲ محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و مناطق محروم استان برگزار می‎شود.

12 محفل انس با قرآن در لرستان برگزار می‌‏شودحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: اوقاف لرستان در فاطمیه اول و دوم برنامه‌های مختلفی را برگزار کرده است اما اوج برنامه‌های این مناسبت در سالروز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) است.

وی افزود: در روز سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) که نهم بهمن است، در صبح روز شهادت مراسم عزاداری عمومی را در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص خواهیم داشت و در عصر همان روز نیز همایش «رهروان یاس نبوی» ویژه بانوان را در بقاع متبرکه استان خواهیم داشت.

عباس‌زاده با بیان این‌که 60 بقعه متبرکه امامزادگان شاخص لرستان میزبان همایش «رهروان یاس نبوی» هستند، ادامه داد: به‌مناسبت ایام فاطمیه 50 مبلغ نیز به بقاع متبرکه استان اعزام شده‌اند.

معاون اوقاف لرستان به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و گفت: اوقاف لرستان به‌مناسبت گرامی‎داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 12 محفل انس با قرآن را با حضور قاریان ممتاز استانی و کشوری در بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها و مناطق محروم استان برگزار می‎کند.

انتهای پیام
captcha