مکالمه شهید رستمی‌مقدم با مادر؛ سرشار از درس احترام
کد خبر: 3873181
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

مکالمه شهید رستمی‌مقدم با مادر؛ سرشار از درس احترام

گروه فرهنگی ــ مسئول شورای راهبردی بسیج مهندسین کشاورزی لرستان با اشاره به این‌که مکالمه تلفنی شهید رستمی‌مقدم با مادرش در روز قبل از شهادت، از مکالمات ماندگار در لرستان است، گفت: شهید رستمی‌مقدم پس از شهادت آثار و تبعات فراوانی برجای گذاشت.

مکالمه شهید رستمی‌مقدم با مادرش؛ یکی‌از مکالمات ماندگار در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد‌رضا کمالوند، مسئول شورای راهبردی بسیج مهندسین کشاورزی استان عصر دوشنبه، 30 دی‌ماه در دیدار با خانواده شهید رضا رستمی‌مقدم، از شهدای مدافع حرم لرستان که با حضور چند تن از مدیران استان در منزل این شهید مدافع حرم برگزار شد، با اشاره به این‌که مکالمه تلفنی شهید رضا رستمی‎مقدم با مادرش که یک روز قبل از شهادت و با گویش شیرین لری انجام گرفت و در آن احترام ویژه شهید به مادر گرانقدرش را به‌وضوح می‌بینیم، یکی‌از مکالمات ماندگار در لرستان است، گفت: شهادت رستمی‌مقدم آثار و تبعات فراوانی برجای گذاشت، از جمله آن‌ها نام‌گذاری یکی‌از حلقه‌های صالحین به نام این شهید بزرگوار بود.

وی با بیان این‌که با نام‌گذاری حلقه صالحین در جریان سیل فروردین‌ماه سال‌ جاری پویش نجات انجیرستان و انارستان ایجاد شد که آستان قدس رضوی پای کار آمد، ادامه داد: با راه‌اندازی این پویش 94 میلیاردتومان بودجه برای زنان سرپرست خانواده و زنان بدسرپرست چگنی و پلدختر توسط آستان قدس رضوی تخصیص داده شد.

تأکید بر تکریم خانواده شهدا

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله دریکوند، از فعالان فرهنگی و اجتماعی خرم‌آباد نیز در این دیدار با اشاره به هدف برگزاری این جلسه، عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا در راستای تکریم و ادامه راه و منش شهداست.

وی با بیان این‌که یکی‌ از وظایف کلیدی در قبال شهدا و خانواده آن‌ها نهادینه کردن روش و منش شهدا در جامعه اسلامی است، اضافه کرد: دیدار با خانواده شهید رستمی مقدم تجدید میثاق مسئولان با شهدای مقاومت است؛ کمااینکه تکریم شهدا و خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شوند.

آخرین صحبت‌های شهید مدافع حرم رضا رستمی‌مقدم با مادرش

بنا بر این گزارش، چندی پیش فیلم صحبت تلفنی این شهید با مادرش در روز قبل از شهادت با گویش لری، در فضای مجازی لرستان دست به دست می‌چرخید که نشان‌دهنده احترام ویژه این شهید به مقام مادر است.

 

انتهای پیام
captcha