پرونده‌های معوق دادگستری لرستان تعیین تکلیف می‎شوند
کد خبر: 3872910
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
تا پایان امسال؛

پرونده‌های معوق دادگستری لرستان تعیین تکلیف می‎شوند

گروه اجتماعی ــ معاون دادگستری لرستان گفت: تمام پرونده‌هایی که قبل از یکم مهرماه امسال تشکیل شده‌اند تا پایان سال جاری با کمال دقت و رعایت حقوق طرفین دعوا تعیین تکلیف خواهند شد.

پرونده‌های معوق دادگستری لرستان تعیین تکلیف می‎شوندبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین نشست کمیته رفع اطاله دادرسی و تعیین تکلیف پرونده‌های معوق دادگستری لرستان یک‎شنبه، 29 دی با حضور جمعی از معاونان دادگستری استان و اعضای این کمیته در دفتر معاونت منابع انسانی دادگستری لرستان برگزار شد.

در این نشست مریدعلی جمشیدی، معاون آمار و فناوری  دادگستری لرستان و دبیر کمیته رفع اطاله دادرسی دادگستری لرستان، گفت: در راستای دستورالعمل ابلاغی از ریاست قوه قضاییه در خصوص رسیدگی به پرونده‌های معوق و تعیین تکلیف فوری آن‌ها تصمیمات مهمی گرفته شد.

وی افزود: در این نشست مقرر شد شعب دادگاه‌هایی که تراکم پرونده آن‌ها زیاد است در عصرها و خارج از وقت اداری و حتی ایام تعطیل نیز مبادرت به تعیین وقت رسیدگی کنند و قضاتی که شعب آنان پرونده معوقه‌ای ندارند با ابلاغ رئیس‌ کل دادگستری استان به دیگر شعب مأمور شوند و از قضاتی که در زمینه رسیدگی به پرونده‌های معوق و کاهش اطاله دادرسی مؤثر باشند نیز تجلیل شود.

جمشیدی ادامه داد: در این نشست مقرر شد تمام پرونده‌هایی که قبل از یکم مهرماه امسال تشکیل شده‌اند تا پایان سال‌ جاری با کمال دقت و رعایت حقوق طرفین دعوا تعیین تکلیف شوند.

معاون آمار و فناوری دادگستری لرستان اظهار کرد: به‌منظور پیگیری مستمر و منظم تا زمان حصول نتیجه و رفع کامل اطاله دادرسی پرونده‌های مجموعه‌های قضایی استان به‌صورت هفتگی، نشست‌های کمیته رفع اطاله دادرسی و تعیین تکلیف دادگستری استان لرستان تشکیل شود.

انتهای پیام
captcha