۶۰ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»
کد خبر: 3871533
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

۶۰ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»

گروه فرهنگی ــ معاون اوقاف لرستان از برگزاری برنامه‎های سوگواره «یاس نبوی» در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان از پنجم الی یازدهم بهمن‎ماه خبر داد.

۶۰ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان سوگواره «یاس نبوی»حجت‎الاسلام محمدجواد عباس‎زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‎کل اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت‎وگو با ایکنا، گفت: به‎منظور تکریم و بزرگ‎داشت مقام و منزلت حضرت فاطمه‌زهرا(س) ویژه‎برنامه‎های سوگواره «یاس نبوی» از پنجم الی یازدهم بهمن‎ماه در ۶۰ بقعه متبرکه لرستان و با حضور مبلغان بومی و اعزامی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه نیز ۲۵ مبلغ به لرستان اعزام خواهد شد که به همراه پنج مبلغ بومی مستقر در بقاع متبرکه از تاریخ پنجم بهمن لغایت یازدهم بهمن برنامه‎های سوگواره یاس نبوی شامل اقامه نماز جماعت، سخنرانی و عزاداری را برگزار می‎کنند.

معاون اوقاف لرستان عنوان کرد: همایش «رهروان یاس نبوی» نیز با حضور بانوان در عصر روز شهادت حضرت فاطمه‌زهرا(س) در بقاع متبرکه شاخص هر شهرستان برگزار خواهد شد.

وی برپایی «خیمه‎های معرفت» را یکی دیگر از برنامه‎های این اداره در ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت: با حضور مبلغان غرفه‎های یاس نبوی با موضوعات پرسش و پاسخ، جوانان و نوجوانان و مشاوره وقف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha