آغاز کارگاه آموزشی ملی «سبک زندگی جهادی» در خرم‌آباد
کد خبر: 3871427
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

آغاز کارگاه آموزشی ملی «سبک زندگی جهادی» در خرم‌آباد

گروه فرهنگی ــ کارگاه آموزشی ملی سبک زندگی جهادی با محوریت «تربیت دینی کودک» هم‌زمان با سراسر کشور امروز، بیست و چهارم دی‌ماه در خرم‌آباد آغاز شد.

آغاز کارگاه آموزشی ملی «سبک زندگی جهادی» در خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه آموزشی ملی سبک زندگی جهادی با محوریت «تربیت دینی کودک» امروز سه‌شنبه، بیست و چهارم دی‌ماه با حضور نخبگان و صاحب‌نظران به‌صورت ویدئو کنفرانس در خرم‎آباد آغاز به‌کار کرده است.

این کارگاه با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه اعطای گواهی‌نامه در اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان برگزار خواهد شد.

فاطمه صادقی، مسئول امور بانوان اداره‌‌کل حفظ آثار و دفاع مقدس استان لرستان در رابطه‌ با طرح ملی سبک زندگی جهادی به خبرنگاران، گفت: با توجه به برگزاری اولین دوره طرح ملی سبک زندگی جهادی در سال گذشته، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد دومین دوره این طرح را با محوریت «تربیت دینی کودک» و به‌منظور تربیت مربیان توانمند از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور نخبگان علمی و حوزوی در سطح کشور برگزار کند.

وی با بیان این‌که این دوره هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می‌شود، گفت: بعد از پایان این دوره، از کسانی‌که آموزش دیده‌اند به‌عنوان مربی در مدارس، فرهنگ‌سراها و دانشگاه‌ها جهت ترویج فرهنگ زندگی جهادی استفاده خواهد شد.

صادقی با بیان این‌که هدف از برگزاری این دوره بررسی مفاهیم اعتقادی و آموزش شیوه‌های تربیتی مناسب سنین کودک و نوجوان است، بیان کرد: این طرح که مقام معظم رهبری تأکید بسیاری بر اجرای آن دارند به‌منظور هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود جهت تحقق منویات رهبری مبنی‌بر ارائه الگوی زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha