فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های لرستان
کد خبر: 3871215
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱

فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های لرستان

گروه فرهنگی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که حفظ روحیه انقلابی و توجه به دغدغه جوانان از موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر باید به آن توجه شود، گفت: در شهرستان‌های استان ستادهای دهه فجر فعال شده است.

فعال شدن ستادهای دهه فجر در شهرستان‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، شامگاه یک‌شنبه، بیست و دوم دی‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت دهه فجر استان که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... برای اقشار مختلف و به‌ویژه جوانان در نظر گرفته شده است.

وی توجه به گام دوم انقلاب را از اولویت‌های دهه فجر امسال برشمرد و افزود: تبیین گام دوم انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر اولویت‌های ما در برنامه‌های دهه فجر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با بیان این‌که حفظ روحیه انقلابی و توجه به دغدغه جوانان از دیگر موضوعاتی است که در برنامه‌های دهه فجر به آن توجه خواهیم کرد، اضافه کرد: اکنون در تمامی شهرستان‌های استان ستادهای دهه فجر فعال شده و جلسات مورد نظر را جهت برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر برگزار می‌کنند.

حیات‌الغیب گفت: سال گذشته در مجموع بالغ‌ بر 2 هزار و 300 برنامه در حوزه‌های مختلف در دهه فجر در سطح استان لرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha