آمادگی اتحادیه مؤسسات لرستان برای برگزاری محافل قرآنی
کد خبر: 3871046
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

آمادگی اتحادیه مؤسسات لرستان برای برگزاری محافل قرآنی

گروه فعالیت‎های قرآنی ــ مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان با بیان این‎که این اتحادیه مانند سال‎های گذشته آمادگی لازم جهت برگزاری محافل انس با قرآن کریم ویژه این ایام را دارد، گفت: در این راستا می‎توانیم از ظرفیت بانوان قرآنی استفاده کنیم.

آمادگی اتحادیه مؤسسات قرآنی لرستان برای برگزاری محافل قرآنیبه گزارش ایکنا از لرستان، روح‎الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان، یک‎شنبه، 22 دی‎ماه در اولین نشست کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر لرستان که به میزبانی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: دهه فجر امسال با سال‎های گذشته متفاوت است.

وی ادامه داد: امسال موضوعات مناسبتی مانند چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و انتخابات مجلس شورای اسلامی را در این ایام داریم که اهمیت آن ‎را چند برابر می‎کند.

بلواسی با بیان این‎که اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت استان مانند سال‎های گذشته آمادگی لازم جهت برگزاری محافل انس با قرآن‌ کریم ویژه این ایام را دارد، اظهار کرد: در این راستا می‎توانیم از ظرفیت بانوان قرآنی که بسیار بالاست، استفاده کنیم.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت لرستان افزود: می‎توانیم با استفاده از ظرفیت بانوان در کنار محافل قرآنی دوره‎های ختم قرآن‌ کریم را نیز برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: در کنار محافل و برای رونق بیشتر آن‎ها می‎توانیم مسابقات قرآنی برگزار کرده یا از فعالان قرآنی یا خانواده‎های شهدای قرآنی در پایان محافل تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha