خانواده‌های آمریکایی سربازان خود را از منطقه فرابخوانند
کد خبر: 3870522
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

خانواده‌های آمریکایی سربازان خود را از منطقه فرابخوانند

گروه سیاسی ــ امام جمعه خرم‌آباد گفت: خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید، اجازه ندهید مجدد اعزام شوند. آن‌چه از سوی سربازان اسلام به شما رسید فعلاً یک سیلی بود وگرنه انتقام این است که هرچه زودتر منطقه ما را ترک کنید.

سیلی محکم سپاه پاسداران، وحشت را در میان دشمنان ایجاد کردبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر خرم‌آباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و این‌که فرزندان خود را برای ادامه راه شهید سلیمانی آموزش دهیم، گفت: جای تشکر دارد از امت حزب‌الله در همه شهرها و روستاها که شما به محض شنیدن این حادثه دلخراش خود به صحنه آمدید و ابراز احساسات کردید. از همه اقشار، فرهیختگان و نخبگان تشکر داریم.

وی با بیان این‌که شهید سلیمانی گرانقدر معلمی و استادی مانند امام راحل داشت و زیر نظر مقام رهبری بود، این مراتب را فرزندان و نوجوانان و دانش‌آموزان و جوانان لرستان می‌توانند طی کنند، تصریح کرد: شهید سلیمانی دل خود را به ایمان و تقوا گره زد و خود را فانی ولایت قرار داد. شهادت او نه‌تنها واکنش در داخل کشور بلکه در بیرون مرزها داشت. ملت‌ها در ۵ قاره جهان حماقت شیطان بزرگ را محکم کردند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به توطئه‌های چهل ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی، اضافه کرد: از این تریبون اعلام می‌کنیم از سر خیرخواهی و نصیحت، به خانواده‌های سربازان آمریکایی می‌گوییم رهبران شما قابل نصیحت نیستند، به شما و سربازان اعلام می‌کنیم که جواب موشک را با گُل و شیرینی نمی‌دهیم، هرکسی تعدی کند تعدی می‌کنیم.

وی ادامه داد: خانواده‌های سربازان آمریکایی فرزندان خود را از منطقه ما فراخوان کنید، اجازه ندهید مجدد اعزام شوند. آن‌چه از سوی سربازان اسلام به شما رسید فعلاً یک سیلی بود وگرنه انتقام این است که هرچه زودتر منطقه ما را ترک کنید.

خطیب جمعه خرم‌آباد با تأکید بر این‌که سیلی محکم سپاه پاسداران در پایگاه عین‌الاسد که تبدیل به عین‌الجسد شد، آن‌چنان مبتکرانه بود که وحشت را در میان دشمنان ایجاد کرد، افزود: از مقام معظم رهبری و فرزندان عزیزمان در سپاه که با اقدام قاطع خود آرامش را به دل‌ها برگرداندند و غرور و عزت ملی را برای ما هدیه آوردند تشکر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به این‌که گریه‌های شما رهبر انقلاب غم را بر دل ما افزود، فرزندان مردم لرستان به دفتر ما مراجعه کردند و با نام و امضا خواستار تشکیل گردان‌های سپاه قدس شدند و خواستند مقدمات را برای ادامه راه سلیمانی فراهم کنیم، اظهارکرد: وحدتی که زیر تابوت حاج قاسم سلیمانی ایجاد شده را باید پاس بداریم. همه ما باید خدمات را به مردم بیشتر کنیم که ‌مردم لایق خدمات هستند.

وی خاطرنشان کرد: این وحدت در سایه‌سار ولایت و رهبری انقلاب و در سایه انقلابی‌گری سردار سلیمانی شکل گرفت پس ما این وحدت را با اطاعت از رهبری تداوم ببخشیم.

تقدیر امام جمعه خرم‌آباد از عملیات موشکی سپاه

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد طی روزهای اخیر در پیامی، از اقدام به‌موقع نیروهای جان بر کف سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در انتقام خون سردار سپهبد  شهید قاسم سلیمانی قدردانی کرد.

در متن این پیام آمده است: «این انتقام به‌موقع، هوشمندانه و مقتدرانه وحشت و حیرت نیروهای نظامی آمریکا را در پی داشت و به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کرد، دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی مبنی‌بر انتقام سخت، شعار نبوده و در عمل ثابت شد.

وی با شکرگزاری و قدردانی از اقدام به‌موقع سربازان خدوم نظام جمهوری اسلامی در انتقام خون سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر هم رزمانش، اظهار کرد: مردم ولایی و فرزندان غیور خطه لرستان در عمل به فرامین مقام معظم رهبری تا ریشه‌کن شدن ظلم و ستم آمریکای خونخوار و جنایت‌کار و نابودی غده سرطانی اسرائیل غاصب در صحنه هستند و همواره در دفاع از ارزش‌های جبهه مقاومت، اسلام و انقلاب تا پای جان آماده جانفشانی خواهند بود».

انتهای پیام
captcha