برگزاری سوگواره استانی «مویه» در دلفان
کد خبر: 3870180
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

برگزاری سوگواره استانی «مویه» در دلفان

گروه فرهنگی ــ سوگواره استانی مور (مویه) به‌مناسبت شهادت شهدای مقاومت به‌ویژه سپهبد سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی امروز، ۱۸ دی در دلفان برگزار می‎شود.

ببه گزارش ایکنا از لرستان، یوسف نوری‌زاد، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دلفان امروز چهارشنبه، هجدهم دی در جمع خبرنگاران از برگزاری سوگواره استانی مور و مویه در این شهرستان خبرداد وگفت: این سوگواره استانی مور (مویه) به‌مناسبت شهادت شهدای مقاومت به‌ویژه سپهبد سرافراز جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور هنرمندان استان برگزار می‎شود.

وی با اشاره به این‌که این سوگواره امروز چهارشنبه، هجدم دی در دلفان برگزار خواهد شد، هدف از برگزاری این سوگواره مور و مویه را عرض ارادت به پیشگاه شهدای عزیز محور مقاومت ذکر کرد و افزود: با توجه به این‌که این سردار بزرگ وجودش مایه خیر و برکت برای جهان اسلام به‌ویژه مظلومین عالم بوده و شهادتش باعث استحکام پایه‌های مقاومت در جهان شد وخونش موجب وحدت و نفس تازه‌ای برای ایران اسلامی شد، لذا ما برخود لازم دانستیم که با برگزاری چنین مراسماتی مشت محکمی به دشمنان نظام بزنیم.

نوری‎زاده در ادامه به برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قران هم‌زمان با سراسر کشور در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در آزمون سراسری قرآن از شهرستان دلفان در مجموع ۲۲۵ نفر شرکت نموده که از این تعداد ۱۸۱نفر در آزمون کتبی در رشته‌های مختلف حفظ قرآن‌کریم شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: در حفظ ۳ جز ۲۴ نفر، در حفظ ۵ جز۲۵ نفر، در حفظ۱۰جز ۲۲ نفر، در حفظ ۱۵جز ۱۶ نفر، در حفظ ۲۰ جز ۱۶ نفر، در حفظ کل ۳ نفر شرکت می‎کنند و تعداد ۴۳ نفر نیز در آزمون شفاهی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha