جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان برگزار شد
کد خبر: 3863710
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـــ چهاردهمین جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان با هدف انتخاب بهترین قاری مجلسی و مردمی استان در سال ۹۸، در مسجد قائم(عج) خرم‌آباد برگزار شد.

جشنواره «تلاوت‌های مجلسی» در لرستان برگزار شدبه گزارش ایکنا از لرستان، چهاردهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان، شامگاه پنج‌شنبه، ۲۱ آذر با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد و با قرائت ۱۲ نفر از قاریان برتر استانی در مسجد قائم(عج) خرم‌آباد برگزار شد.

در این دوره مردم و حاضران پس‌از استماع قرائت قرآن شرکت‌کنندگان در جشنواره با رأی خود مهدی سعادتی‌کیا را به‌عنوان نفر اول، محمد بهرامی را به‌عنوان نفر دوم و متین بهرامی را به‌عنوان نفر سوم انتخاب کردند.

آقایان عزت‌الله گوشه‌ای، سیدعباس پورهاشمیان و شاهرخی در بخش داوران، نظارت چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان لرستان را بر عهده داشتند.

در انتخاب قاری برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی رای مردم اثرگذار است این در حالی‌است که نفر نخست این جشنواره به‌منظور شرکت در مرحله کشوری این مسابقات، دی‌ماه به تهران اعزام خواهد شد.

این جشنواره که سه ساعت به طول کشید با استقبال مطلوب مردم همراه بود و در پایان به ۱۰ نفر از حاضران در مجلس به قید قرعه هدایای نقدی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha