برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن فرزندان پسر ودجا
کد خبر: 3863158
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
به میزبانی اداره بنیاد تعاون انجام می‌شود؛

برگزاری مرحله سراسری مسابقات قرآن فرزندان پسر ودجا

گروه مسابقات ــ مرحله سراسری یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع در بخش فرزندان پسر، جمعه، 22 آذرماه برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ یازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم وزارت دفاع در بخش پسران، جمعه، 22 آذرماه به میزبانی اداره بنیاد تعاون وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

بنابر گزارش روابط عمومی بنیاد تعاون وزارت دفاع «این مسابقات در دو مقطع 15 سال و پایین‌تر و 16 سال به بالا، در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ 3، 5، 10، 15 و 20 جزء و حفظ کل و اذان و مفاهیم، براساس جزء سیزدهم تفسیر نسیم حیات به مدت یک روز از ساعت 7:30 تا 12 برپا خواهد شد. همچنین اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان دیگر ادارات و مدیران دارالقرآن‌ها و فرماندهان عصر، 22 آذرماه، ساعت 14 برپا خواهد شد».

یادآور می‌شود، 130 نفر از برگزیدگان سطح رده‌ها و ادارات به مرحله سراسری این دوره از مسابقات راه پیدا کردند. کمیته داوری متشکل از شهرام یادگاری، امیر باقری، حسن موحد، شهروز یادگاری، محمد نداف، محمدتقی نوران و در رشته حفظ، محمود نوروزی، میثم علیپور و عبادی است. همچنین این مسابقات در شهرک شهید چمران واقع در پاسداران، میدان نوبنیاد، خیابان لنگری، سایت غربی برگزار می‌شود. 

این مسابقات در بخش همسران، هفته گذشته به میزبانی سازمان صنایع هوایی وداجا و همچنین در بخش دختران نیز 29 آذرماه برگزار خواهد شد که مکان برگزاری آن متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha