ساماندهی ۴ هزار بسیجی لرستان در قالب حلقه‌های صالحین
کد خبر: 3862704
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

ساماندهی ۴ هزار بسیجی لرستان در قالب حلقه‌های صالحین

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه لرستان گفت: حدود ۲۰۰ هزار بسیجی شناسنامه‌دار در استان داریم و چهار هزار نفر در حلقه‌های صالحین ساماندهی شده‌اند.

ساماندهی 4 هزار بسیجی لرستان در قالب حلقه‌های صالحینبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) یک‎شنبه، هفدهم آذرماه در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، گفت: از دید فرهنگی اعتقاد داریم که نماینده ولی‌فقیه در هر استان باید بومی باشد تا بتواند ظرفیت‌های فرهنگی و دینی آن منطقه را شکوفا کند.

وی حضور نماینده ولی‌فقیه را در ساماندهی جریانات مذهبی و انقلابی مؤثر دانست و افزود: علمای فاضل قم کمتر به استان ما می‌آیند که یک نقیصه برای استان ولایت‌مدار ماست؛ بنابراین باید پای این آقایان ولو برای تدریس دو ساعته به لرستان باز شود.

کشکولی با اشاره به این‌که مردم لرستان هم‌دل با انقلاب و ولایت هستند اما ممکن است از رفتار قوای سه‌گانه شکایت داشته باشند، عنوان کرد: در سیل پل‌دختر مردم در یک چشم به هم زدن تمام دار و ندارشان رفت اما یک شعار ساختارشکنانه ندادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) اضافه کرد: حدود دویست هزار بسیجی شناسنامه‌دار در استان داریم و چهار هزار نفر در حلقه‌های صالحین ساماندهی شده‌اند.

وی خطاب به نماینده‌ ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که ما تمام قد در اختیار شما نماینده ولی‌فقیه هستیم، گفت: امیدواریم بتوانیم سربازی خود را برای ولایت و اسلام آن‌طور که شایسته است انجام دهیم.

کشکولی بیان کرد: جا دارد از آیت‌الله میرعمادی که برای استان بسیار کار کرد و برای حل مشکلات زمان می‌گذاشت و در صحنه‌های مختلف موضع‌گیری‌ها درست و بجایی داشت، تشکر کنیم.

این مسئول با اشاره به این‌که ممنوع است سپاه له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی کاری انجام دهد، اظهار کرد: ما نیز به دلایل عقلی و نقلی خودمان به این نتیجه رسیده‌ایم که نباید سپاه را هزینه کاندیداها کنیم؛ چراکه هر کسی را مردم انتخاب کنند نماینده ما است.

پاسداران پرچم ولایت را بلند کردند

حجت‌الاسلام شاهرخی، امام جمعه خرم‎آباد نیز در این دیدار با اشاره به این‌که قرار گرفتن در کنار فرماندهانی که بوی عطر جهاد و شهادت از آن‌ها استشمام می‌شود افتخار است که امروز نصیب ما شده، اظهار کرد: حضور سپاهیان یادآور رزم، تلاش، جهاد و ایثار است.

وی با بیان این‌که پاسداران در دنیای پُر زرق و برق مادی امروز پرچم ایمان، تقوا، صبر، استقامت و ولایت را بلند کرده‌اند، عنوان کرد: چنین مجموعه پربرکتی که در راه دستاوردهای انقلاب اسلامی جان و سلامتی خود را تقدیم کرده‌‌اند، جای تقدیر دارد.

شاهرخی با اشاره به این‌که وظیفه ما حمایت از چنین نهاد انقلابی است که وظیفه حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی را برعهده دارد، بیان کرد: نام‌گذاری روز ولادت امام حسین(ع) به‌عنوان روز پاسدار مدال افتخاری برای این نهاد است.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که خداوند فیض و نور جان‌فشانی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را بر سپاه نازل کرد، گفت: امروز در شرایطی هستیم که سپاه قدرتمند در جهان ایستاده و رهبری هم با یک خطبه تمام ناپاکی‌ها و توطئه‌های دشمن را از بین می‌برد که همان فیوضات الهی است.

انتهای پیام
captcha