راه ارتباطی ۶۵۰ روستا در دلفان و الیگودرز قطع شد
کد خبر: 3862513
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
به‌دنبال بارش برف؛

راه ارتباطی ۶۵۰ روستا در دلفان و الیگودرز قطع شد

گروه اجتماعی ــ به‌دنبال بارش برف راه ارتباطی ۶۵۰ روستا در شهرستان‌های دلفان و الیگودرز قطع و یک‌صد روستای سلسله نیز با قطع برق مواجه شدند.

راه ارتباطی 650 روستا در دلفان و الیگودرز قطع شدبه گزارش ایکنا از لرستان،  بارش سنگین برف راه ارتباطی بیش‌ از 400 روستا را در شهرستان دلفان قطع کرد. از شب گذشته تمامی امکانات و تجهیزات راهداری و برف‌روبی در حال بازگشایی محورهای اصلی و روستایی شهرستان دلفان هستند.

فرماندار شهرستان دلفان امکانات و تجهیزات برای بازگشایی محورهای روستایی را ناکافی عنوان کرد و از مسئولان استان خواسته تا امکانات بیشتری را به این شهرستان اعزام کنند. شهروندان نورآبادی به‌دلیل انباشت برف زیاد مقابل منازل نمی‌توانند خودروهای خود را بیرون بیاورند.

نورعلی، شهردار نورآباد هم با اشاره به این‌که تجهیزات و امکانات موجود جوابگوی نیاز نیست، افزود: از سازمان همیاری شهرداری‌های استان درخواست کمک داریم که بتوانیم قبل از بارندگی بعدی معابر و کوچه‌های سطح شهر را بازگشایی و روان‌سازی کنیم.

سیدعابدین الماسی، رئیس جمعیت هلال احمر دلفان نیز از امدادرسانی به 616 نفر توسط جمعیت هلال احمر در گردنه‌های برف‌گیر گشور و گاماسیاب دلفان خبر داد و افزود: همچنین 30 خانواده شب گذشته اسکان موقت داده شدند و 181 خودرو نیز توسط امدادگران مستقر در این دو نقطه برف گیر رهاسازی شدند.

وی همچنین از توزیع اقلام مصرفی از جمله خرما، آب معدنی، بسکویت و کشمش بین مسافران در راه مانده خبر داد.

قطع برق 100 روستا در سلسله

مراد سپهوند، رئیس اداره برق سلسله نیز گفت: همه 100 روستایی که در مسیر پست برق 63 کیلو ولت منطقه سیاهپوش شهرستان سلسله قرار دارند به‌علت بارش سنگین برق و از مدار خارج شدن این پُست برق به‌خاطر نیامدن برق از دکل‌های خارج شهرستان قطع شده است

همچنین بارش سنگین برف راه ارتباطی روستاهای مناطق قلایی و بسطام شهرستان سلسله را قطع کرد.همچنین باش برف همه مداس نوبت صبح و عصر سلسله را تعطیل کرد و باعث شد تا کار ادارات در این شهرستان با دو ساعت تاخیر شروع شود.

قطع راه ارتباطی 250 روستای الیگودرز

کشکولی، فرماندار الیگودرز نیز با بیان این‌که راه دسترسی 250 روستای این شهرستان با الیگودرز بر اثر بارش سنگین برف قطع شد، افزود: محورهای ارتباطی الیگودرز به بخش‌های ززوماهرو و ذلقی به‌علت بارش سنگین برف قطع شده و عوامل راهداری در تلاش برای بازگشایی مسیرهای این دو بخش هستند.

ویپ با اشاره به بارش سنگین برف در محور الیگودرز به اصفهان از رانندگان خواست تا وسیله نقلیه خود را به زنجیر چرخ و سایر وسایل مورد نیاز مجهز کنند.

انتهای پیام
captcha