ثبت‌نام ۱۰۰ قاری لرستانی برای شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3862471
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

ثبت‌نام ۱۰۰ قاری لرستانی برای شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان با اشاره به ثبت‌نام یک‌صد قاری ممتاز لرستانی برای شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی، گفت: از بین این قاریان، ۱۰ قاری انتخاب و با هم به رقابت می‎پردازند.

ثبت‌نام 100 قاری لرستان برای شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسیمهدی سعادتی‌کیا، دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به شرکت لرستان در چهاردهمین جشنواره تلاوت‌های مجلسی کشور، گفت: با فراخوان این جشنواره کشوری در استان، یک‌صد نفر از قاریان ممتاز متقاضی شرکت در جشنواره تلاوت‌های مجلسی شدند که با توجه به بررسی‎ هیئت داوران و هیئت نظارت، 10 نفر آن‌ها انتخاب شدند.

وی افزود: در شامگاه پنجشنبه، 21 آذرماه جاری، این 10 نفر برگزیده در مسجد حضرت قائم(عج) واقع در خیابان نهم قاضی‌آباد خرم‌آباد با هم به رقابت می‎پردازند که از بین آن‌ها سه نفر انتخاب می‎شوند و از بین این سه نفر، یک نفر به‌عنوان فینالیست و نماینده لرستان در مرحله کشوری این جشنواره حضور پیدا می‌کند.

سعادتی‌کیا اضافه کرد: در این جشنواره استانی به پانزده نفر از شرکت‌کنندگان در جشنواره هدایایی اهدا می‎شود، همچنین شرکت‌کنندگان می‎توانند در مسابقه کشوری این جشنواره که 360 کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس برای آن در نظر گرفته شده است، شرکت کنند.

دبیر اجرایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی در لرستان در خصوص نحوه انتخاب قاریان برتر، گفت: بخشی از فرآیند انتخاب قاری برتر توسط رأی هیئت داوران و بخشی از آن رأی مردمی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha