ظرفیت‌های مطلوب دورود جهت برگزاری آزمون سراسری قرآن
کد خبر: 3862458
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
موسوی مطرح کرد:

ظرفیت‌های مطلوب دورود جهت برگزاری آزمون سراسری قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس ارشاد دورود ظرفیت‌های این شهرستان جهت برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن‌ را مثبت ارزیابی کرد و گفت: هجدهمین آزمون سراسری قرآن هم‌زمان با سراسر کشور سوم دی‌ماه در دورود برگزار می‌شود.

ارزیابی مثبت ظرفیت‌های دورود جهت برگزاری آزمون سراسری قرآنسیدموسی موسوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به این‌که همواره شهرستان دورود در حوزه فعالیت‌های قرآنی حائز رتبه بالا در سطح استان و کشور است، گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود تمامی ظرفیت‌های خود در راستای هرچه بهتر برگزار کردن هجدهمین آزمون سراسری قرآن‌ کریم را به‌کار خواهد برد.

وی با اشاره به این‌که این آزمون قرآنی سوم دی‌ماه هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان دورود برگزار می‌شود، افزود: مراسم رونمایی از پوستر هجدهمین آزمون سراسری قرآن‌ کریم هفته گذشته با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، رئیس گروه قرآن و عترت و کارشناسان قرآنی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه برگزار و طی آن از پوستر این آزمون قرآنی رونمایی شد.

موسوی گفت: در روزهای آتی محل آزمون و چگونگی برگزاری آن اطلاع‌رسانی خواهد شد و امید داریم همچون دوره‌های گذشته شهرستان دورود بیشترین آمار قبولی در این آزمون را در سطح استان لرستان به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام
captcha