برگزاری دوره آموزشی سامانه فهما ویژه کانون‌های مساجد کرمانشاه
کد خبر: 3862425
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷

برگزاری دوره آموزشی سامانه فهما ویژه کانون‌های مساجد کرمانشاه

گروه اجتماعی ــ دوره آموزشی سامانه فهما ویژه مدیران کانون‌های مساجد و رابطان فهما در شهرستان‌های تابعه استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دوره آموزشی سامانه فهما ویژه مدیران کانون‌های مساجد و رابطان فهما در شهرشتان‌های تابعه استان امروز 16 آذرماه در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد.
این دوره آموزشی با حضور نماینده ستاد هماهنگی ستاد کانون‌های مساجد کشور برگزار شد. رابطان شهرستانی شرکت کننده در این دوره آموزشی با توجه به تناسب تعداد کانون‌ها از 2 یا 3 نفر در هر شهرستان بودند.
شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی علاوه بر آشنایی با پرتال بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir آموزش‌های لازم درخصوص این سامانه و نحوه ثبت اعضا، آمار و فعالیت‌های کانون‌ها را فرا گرفتند.
از جمله محورهای مطرح شده در این دوره آموزشی ارائه محتوای آموزشی درخصوص ثبت طرح‌های استانی «سحاب»، ثبت ایده، ثبت فعالیت‌های ملی و مذهبی، ثبت فعالیت‌های اربعین حسینی، گزارش‌های مرتبط با طرح شنبه‌های کتاب، ثبت فعالیت‌های هنری «گروه سرود، نمایش و فیلم»، ثبت تولیدات متناسب با فضای مجازی، تولید اخبار و گزارش و شیوه امتیازبندی هر فعالیت ثبت شده در این سامانه بود.

انتهای پیام
captcha