عملکرد خوب پلیس در حوادث اخیر ناشی از بصیرت دینی و سیاسی بود
کد خبر: 3862403
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵

عملکرد خوب پلیس در حوادث اخیر ناشی از بصیرت دینی و سیاسی بود

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه این نیرو اقدام به برگزاری دوره‌های بصیرت کرده است، گفت: عملکرد خوب پلیس در حوادث و اغتشاشات اخیر ناشی از بصیرت بالای دینی و سیاسی بود.

به گزارش ایکنا از فارس، احمدرضا استوار، معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی فارس امروز، 16 آذرماه در مراسم افتتاحیه نهمین دوره بصیرت غیر تمرکزی فرماندهی انتظامی استان، هدف از برگزاري دوره‌هاي بصيرت را افزايش زمينه‌هاي خودسازي، رشد اخلاقي و معنوي کارکنان دانست و گفت: عملکرد خوب پلیس در حوادث و اغتشاشات اخیر ناشی از بصیرت بالای دینی و سیاسی بود.

وی بیان کرد: با توجه به تأكيدات مقام معظم رهبري پيرامون موضوع بصيرت، نيروي انتظامي اقدام به اجراي دوره‌هايي تحت عنوان دوره‌هاي بصيرت كرده است.

استوار گفت: در اين راستا تعميق بصيرت و تقويت بنيان‌هاي معرفتي مخاطبان، بهسازي رفتار فراگيران و افزايش مقاومت آنان در برابر آسيب‌ها و تهديدات مدنظر قرار دارد.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان  فارس تشخيص حق از باطل و دشمن شناسي را از دیگر اهداف برگزاري دوره‌هاي بصيرت در مجموعه نيروي انتظامي عنوان کرد و افزود: آموزش در سطوح مختلف، ارتقای روحيه دين‌باوري، انضباط و تقويت قواي جسماني چهار اصلي است كه همواره بايد مورد توجه كاركنان نيروي انتظامي باشد.

استوار گفت: امروز دشمنان سعی می‌کنند از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده و با ترویج فساد و فحشا، مواد مخدر و ناامید کردن جوانان به آینده کشور، اقدامات خود را انجام دهند.

وی تأکید کرد: امروز نيروي انتظامي نشان داده است كه با بصيرت كامل و پيروي از تدابير فرماندهي معظم كل قوا در ايجاد امنيت مطلوب، مقتدرانه در دفاع از اين نظام مقدس ايستاده است.

 

انتهای پیام
captcha