قوم لر در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند
کد خبر: 3862064
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

قوم لر در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند

گروه فرهنگی ــ رئیس دفتر مقام معظم رهبری با ذکر این‌که لرستان دارای مردمانی شجاع و دلاور است که در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند، گفت: لرستانی‌ها همواره در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند.

خانواده‌ها مراقب حضور فرزندان خود در فضای مجازی باشندبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، امروز جمعه، ۱۵ آذر در جمع نمازگزاران نماز جمعه خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با‌ ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به مردم لرستان، اظهار کرد: شجاعت و وفاداری مردم لرستان نسبت به نظام و رهبری زبانزد همه مردم است.

وی با ذکر این مطلب که لرستان دارای مردمانی شجاع و دلاور است که در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند، گفت: لرستانی‌ها همواره در راه انقلاب ثابت‌قدم هستند.

گلپایگانی ادامه داد: حجت‌الاسلام شاهرخی که فرزند لرستان است به نمایندگی ولی‌فقیه در استان لرستان منصوب می‌شود؛ کمااین‌که ایشان از خانواده‌ای محترم، شناخته شده، آبرومند، ریشه‌دار و اصیل است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با تأکید بر این‌که حجت‌الاسلام شاهرخی، در گذشته در مسئولیت‌های دیگری بودند که به نیکی انجام وظیفه کردند، گفت: نماینده جدید ولی‌فقیه در استان لرستان ۲۰ ماه سابقه حضور در جبهه دارد و شرکت در دفاع مقدس امتیازی بزرگ محسوب می‌شود. این امام‌جمعه ان‌شاءالله در آینده منشأ خدمات برای استان باشد.

گلپایگانی ارتباط با مردم را ویژگی برجسته یک روحانی موفق برشمرد و گفت: روحانی موفق دردها را می‌شناسد و سنگ صبور مردم است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با گریزی به دوران جاهلیت و استفاده ابزاری از زنان گفت: در گذشته دختران را زنده به گور می‌کردند و همواره در قتل و غارت بودند، امروز نیز در جهان همان افراد یافت می‌شوند.

وی به جایگاه ممتاز زن از دیدگاه اسلام اشاره کرد و افزود: در قرآن سوره‌ای به نام «نساء» داریم و این یعنی خداوند به زنان ارزش داده است.

وی با اشاره به این‌که اسلام مهم‌ترین خدمت را به زنان جامعه کرده است، اضافه کرد: در جهان غرب، زن ابزار شهوت است اما اسلام اجاره نمی‌دهد به زنان بی‌احترامی شود.

گلپایگانی به جایگاه رفیع حضرت فاطمه زهرا(س) به‌عنوان یک زن اشاره کرد و با تأکید بر این‌که الگوی بانوان حضرت فاطمه زهرا(س) است، گفت: فضای مجازی شیطان مجسم است که فساد و فحشا را در خانواده رواج می‌دهد، پدران و مادران مراقب نشست و برخاست فرزندان خود و حضور آنان در فضای مجازی باشند.

انتهای پیام
captcha