خادمان موکب اوقاف لرستان تجلیل شدند
کد خبر: 3862045
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

خادمان موکب اوقاف لرستان تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی از خادمان موکب‌‌الحسین(ع) اوقاف لرستان تجلیل شد.

خادمین موکب اوقاف لرستان تجلیل شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، همایش تجلیل از خادمان موکب‌الحسین(ع) اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان که در ایام اربعین امسال در سامرا فعالیت داشت، پنج‌شنبه، چهاردهم آذر در خانه معلم خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام محمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان لرستان گفت: خدمت به زوار اهل‌بیت(ع) یک نعمت بزرگ است که نصیب هر کسی نمی‌شود و شما خادمان این سعادت نصیب‌تان شد که در ایام اربعین امسال در شهر سامرا به زائران خدمت کنید.

وی افزود: شما خادمان از همکاران گرفته تا قاضی و افراد مسن، عزیزانی هستید که خالصانه در این مسیر قدم برداشتید و مدت ۱۸ روز به زائران در شهر مقدس سامرا خدمت کردید.

حجت‌الاسلام موسوی متقی، مدیر‌کل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه نیز در این مراسم، گفت: توفیق پاداشی است که خداوند متعال به بندگانش عطا می‌کند و این توفیق مسئله‌ای است که با دعا حاصل می‌شود.

وی افزود: توفیق پاداشی است که خداوند متعال از یک عمل خیر به انسان عطا می‌کند و خادمی زائران اهل‌بیت(ع) توفیقی است که نصیب شما خادمان شده است.

موسوی همچنین از فعالیت موکب اوقاف لرستان در سامرا تقدیر کرد و افزود: خادمان استان لرستان واقعاً سنگ تمام گذاشتند و با عشق و علاقه خالصانه در بحث اسکان و تهیه غذا به زائران خدمت کردند.

یادآور می‌شود، موکب اوقاف لرستان در ایام اربعین امسال با ۴۵ خادم مدت ۱۸ روز در شهر سامرا به زائران خدمت‌رسانی داشت.

انتهای پیام
captcha