اعلام آمادگی ائمه جمعه لرستان در همکاری با نماینده ولی‌فقیه
کد خبر: 3861928
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

اعلام آمادگی ائمه جمعه لرستان در همکاری با نماینده ولی‌فقیه

گروه اجتماعی ــ امام جمعه بروجرد گفت: ما ائمه جمعه استان لرستان آمادگی 100 درصد خود را در همکاری با نماینده ولی‌فقیه در لرستان اعلام می‌کنیم.

اعلام آمادگی ائمه جمعه لرستان در همکاری با نماینده ولی‌فقیهبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد که در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با اشاره به این‌که در طول تاریخ تشیع و اسلام و بعد از غیبت کبری علما درخشیدند و ستارگانی بودند که آسمان بشریت را منور کردند، اظهار کرد: تبلیغ دین رسالت سنگینی است که علمای اخلاق‌مدار و عامل به علم آن را بر دوش داشته‌اند و اکنون این پرچم را مقام معظم رهبری برافراشته و با اعزام نمایندگان به استان‌های مختلف این .رسالت را ادامه می‌دهند.
وی ادامه داد: از آیت‌الله میرعمادی تشکر می‌کنیم که در طول سال‌های خدمت خود آن‌چه در توان داشتند انجام دادند و همچنین حجت‌الاسلام شاهرخی امام جمعه جدید خرم‌آباد تبریک می‌گوییم.
امام جمعه بروجرد با بیان این‌که این مسئولیت‌ها اعتباری است اما از دو جهت مهم است، ادامه داد: یکی اعتماد رهبری که خیلی مهم است دیگر وسیله‌ای برای خدمت به جامعه، مردم و دین است.
وی تصریح کرد: این‌که مقام معظم رهبری حکم انتصاب حجت‌الاسلام شاهرخی را صادر کرده‌اند بر ما حجت شرعی است که با وی همکاری کنیم، لذا ما ائمه جمعه استان آمادگی صد درصد خود را اعلام می‌کنیم.
حسینی با اشاره به این‌که برخی از مشکلات مانند اعتیاد و طلاق بین تمام استان مشترک هستند، عنوان کرد: برخی از مشکلات خاص استان است مخصوصا کارهای فرهنگی است مانند درگیری‌های قومی و قبیله‌ای که امیدواریم با کمک مسئولان اجرایی استان مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام
captcha