استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و دانشگاهی برای پیشبرد لرستان
کد خبر: 3861910
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰

استفاده از ظرفیت‌های حوزوی و دانشگاهی برای پیشبرد لرستان

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر لزوم پرهیز از جناح بازی‌های متداول، اظهار کرد: با کمک همه اقشار از ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزوی و دانشگاهی برای پیشبرد استان بهره‌برداری خواهیم کرد.

شاهرخیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان امروز، چهاردهم آذر در جلسه شورای اداری و آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، با بیان این‌که بی‌شک هر تحولی که در استان رخ بدهد به‌گونه‌ای مرتبط با شورای اداری است، گفت: اعضای شورای اداری به‌گونه ای در اصلاح، رشد، پیشرفت و توسعه امت اسلامی از جوانب مختلف مسئولیت و نقش دارند.

وی با اشاره به این‌که در استان مشکلاتی وجود دارد که ممکن است منشاء آن در درون یا بیرون از استان باشد، عنوان کرد: ما باید با فضل و یاری خداوند و با مشورت و همراه با خرد جمعی، این مشکلات را شناسایی کرده و راه‌هایی را که خداوند متعال برای آن‌ها دارد را اجرا کنیم، چراکه وظیفه ما اصلاح امور امت اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: مقام معظم رهبری مطالباتی دارند که باید آن‌ها را با هم‌فکری استخراج کرده و راه‌های عملی و اجرایی آن‌ها را عملی کنیم که این امر یک تکلیف شرعی و قانونی بر همه ماست.

وی با بیان این‌که برنامه‌هایی را در باب وضعیت نمازجمعه در حد تراز انقلاب اسلامی تدوین کردیم که با تعاون و همکاری به هدف می‌رسد، اظهار کرد: اکنون که به حکم رهبری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شدم و به سرزمینم بازگشتم از اعتماد رهبری تقدیر و تشکر می‌کنم.

شاهرخی افزود: با توانی برگرفته از حکم انتصاب در کنار دیگر ائمه جمعه و جماعات استان، روحانیت پُر تلاش و همه اقشار و طبقات به‌ویژه جوانان قرار می‌گیرم که نماز جمعه که قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت است را اکمال ببخشیم تا بتوانیم از جایگاه نمازجمعه که جماعت را به ولایت پیوند می‌زند، آینده بهتری را برای لرستان رقم بزنیم.

امام جمعه خرم‌آباد تأکید کرد: همه با هم یک‌دل و یک زبان به دور از گروه بازی‌ها و جناح بازی‌های متداول زیر پرچم نمازجمعه، که قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت است، به سوی رشد و توسعه اخلاقی، فرهنگی و اقتصادی حرکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با کمک همه اقشار از ظرفیت‌های استان به‌ویژه حوزوی و دانشگاهی برای پیشبرد استان بهره‌برداری خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha