الیگودرز؛ رکورددار ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن در لرستان
کد خبر: 3861771
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱

الیگودرز؛ رکورددار ثبت‌نام آزمون سراسری قرآن در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس گروه قرآن ارشاد لرستان با اشاره به این‌که شهرستان‌های الیگودرز و خرم‌آباد تاکنون بیشترین آمار ثبت‌نام را داشته‌اند، گفت: انتظار می‌رود با تلاش‌های مؤسسات قرآنی سطح استان، تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر از گذشته شود.

الیگودرز و خرم‌آباد؛ رکورددار بیشترین شرکت‌کنندگان آزمون سراسری قرآنمنصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در گفت‌وگو با ایکنا ازلرستان، با اشاره به تغییر سیاست‌های معاونت قرآن و عترت وزارت در خصوص برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، گفت: با توجه به تغییر رویکرد معاونت قرآن و عترت در خصوص برگزاری آزمون سراسری، نیاز بود که کارشناسان قرآنی ادارات شهرستان‌ها در جریان شیوه‌نامه جدید قرار گرفته تا کیفیت برگزاری این رویداد افزایش یابد.

وی ادامه داد: طی هفته گذشته، همین کارگاه را با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان و با همکاری اتحادیه مؤسسات مردمی قرآن و عترت و اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار نمودیم تا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و خللی در برگزاری این رویداد به وجود نیاید.

احمدی با اشاره به این‌که هجدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن‌کریم، سوم بهمن‌ماه، به‌صورت کتبی برگزار می‌شود، عنوان کرد: آزمون الکترونیکی نیز  25 و 26 دی‌ماه، برگزار می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشا اسلامی لرستان با اشاره به ثبت‌نام 803 قرآن آموز لرستانی در این دوره از آزمون تاکنون، اظهارکرد: علاقه‌ندان به شرکت در این آزمون تا پانزدهم آذرماه مهلت دارند که با مراجعه به سایت آزمون به آدرس quranedu.ir نسبت به ثبت نام اقدام نماند.

وی با اشاره به این‌که شهرستان‌های الیگودرز و خرم‌آباد تاکنون بیشترین آمار ثبت‌نام را داشته‌اند، تأکید کرد: انتظار می‌رود با تلاش‌های مؤسسات قرآنی سطح استان، تعداد شرکت‌کنندگان بیشتر از گذشته شود.

انتهای پیام
captcha