رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن و عترت در لرستان
کد خبر: 3861768
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۷

رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن و عترت در لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ در جریان کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از پوستر این آزمون قرآنی رونمایی شد.

رونمایی از پوستر آزمون سراسری قرآن و عترت در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، کارگاه توجیهی برگزاری هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت استان، امروز چهارشنبه، سیزدهم آذرماه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت این اداره‌کل و کارشناسان قرآنی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های تابعه برگزار و طی آن از پوستر این آزمون رونمایی شد.

منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این مراسم با اشاره به تغییر سیاست‌های معاونت قرآن و عترت وزارت در خصوص برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت، گفت: با توجه به تغییر رویکرد معاونت قرآن و عترت در خصوص برگزاری آزمون سراسری، نیاز بود که کارشناسان قرآنی ادارات شهرستان‌ها در جریان شیوه‌نامه جدید قرار گرفته تا کیفیت برگزاری این رویداد افزایش یابد.

وی افزود: طی هفته گذشته، همین کارگاه را با حضور مدیران مؤسسات قرآنی استان و با همکاری اتحادیه مؤسسات مردمی قرآن و عترت و اداره‌کل تبلیغات اسلامی برگزار کردیم تا هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و خللی در برگزاری این رویداد به وجود نیاید.

در ادامه این کارگاه شیوه‌نامه جدید برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت برای کارشناسان قرآنی شهرستان‌های تابعه تشریح شد.

انتهای پیام
captcha