ثبت‌نام ۸۱ داوطلب ورود به خانه ملت در لرستان
کد خبر: 3861591
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳

ثبت‌نام ۸۱ داوطلب ورود به خانه ملت در لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به ثبت‌نام ۳۳ داوطلب در سومین روز از شروع ثبت‌نام برای نمایندگی مجلس در لرستان، گفت: در سه روز گذشته ۸۱ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

ثبت‌نام ۸۱ داوطلب برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمود ثمینی، رئیس ستاد انتخابات لرستان امروز چهارشنبه، سیزدهم آذر در جمع خبرنگاران، گفت: در سومین روز از ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، هشت نفر برای حوزه انتخابی خرم‌آباد و دوره‌چگنی ثبت‌نام کردند.

وی افزود: همچنین ۱۲ نفر برای حوزه انتخابیه بروجرد، دو نفر برای حوزه انتخابیه الیگودرز،  چهار نفر برای حوزه انتخابیه دورود و ازنا، چهار نفر برای حوزه انتخابیه پلدختر و سه نفر نیز برای حوزه انتخابیه کوهدشت و رومشکان اقدام به ثبت‌نام خود کردند.

ثمینی با یادآوری این‌که در سومین روز از فرایند ثبت‌نام داوطلبان برای ورود خانه ملت، هیچ کاندیدی در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله ثبت‌نام نکرد، اضافه کرد: در سه روز گذشته ۸۱ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که هشت نفر از داوطلبان بین ۳۰ تا ۳۵ سال سن و دو نفر نیز ۶۰ تا ۶۵ سال سن دارند.

انتهای پیام
captcha