رسیدن به تمدن اسلامی با تلاش جوانان امکان‌پذیر است
کد خبر: 3861558
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰

رسیدن به تمدن اسلامی با تلاش جوانان امکان‌پذیر است

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب در گام دوم مسئولیت را به جوانان سپردند، بیان کرد: رسیدن به تمدن اسلامی تنها با تلاش جوانان امکان‌پذیر است.

خبر دیداربه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، عصر سه‌شنبه، ۱۲ آذر در دیدار با اعضای مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، اظهارکرد: از رهبری یاد گرفتیم که تکیه به جوانان موجب پیشرفت و ترقی است.

وی با ذکر این مطلب که میدان دادن به جوانان سبب امیدواری و پیشرفت همه‌جانبه است، ادامه داد: بها دادن به جوانان مانند گشودن دروازه‌هایی است که منتهی به تمدن بزرگ اسلامی می‌شود.

میرعمادی با اشاره به این‌که رهبر معظم انقلاب در گام دوم مسئولیت را به جوانان سپردند، بیان کرد: رسیدن به تمدن اسلامی تنها با تلاش جوانان امکان پذیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به این‌که پیامبر اسلام(ص) فرمودند وقتی به مبعوث شدم جوانان مرا یاری کردند، ادامه داد: یاران امام زمان(عج) در هنگام ظهور حضرت از جوانان هستند این در حالی‌است که در انقلاب ما شاهد رشادت، شهامت و شجاعت جوانان بودیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری این مطلب که اگر رهبری رزم قوم لر را قبل از آن‌که شنیدنی باشد دیدنی معرفی کرد به‌خاطر رزمندگان جوان لرستانی بوده است، اضافه کرد: در مبارزه با معاندین، تروریست‌ها و تکفیری‌ها کسانی‌که با غیرت و شجاعت ایستادگی کردند جوانان بودند که سیدنورخدا موسوی یکی‌از قهرمانان جهاد شهادت است

امام جمعه خرم‌آباد با تأکید بر این‌که اگر امروز توطئه‌ها نقش بر آب می‌شود به برکت وجود جوانان است اما برخی‌ها هنوز جوانان را باور ندارند، خاطرنشان کرد: در فعالیت‌های فرهنگی و در عرصه جنگ نرم امروز جوانان حرف اول را می‌زنند در اقتصاد هم اگر جوانان را باور کنیم می‌توان مشکلات را حل کرد.

وی در ادامه به شروط موفقیت جوانان اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که شرط موفقیت جوانان اخلاص و قصد قربت است، شرط دیگر موفقیت جوانان را اعتماد به نفس دانست و افزود: امیدوار بودن شرط دیگر موفقیت است جوانان در مقابله با موانع مایوس نشوند.

وی با ذکر این مطلب که جوانان باید بر خدا توکل کنند چراکه رمز پیروزی توکل بر خداست، گفت: داشتن خط فکری ولایی و ولایت‌مدار بودن شرط موفقیت جوانان است چراکه مسیر ولایت مسیر سعادت است.

انتهای پیام
captcha