دستگیری ۱۷ نفر از لیدر‌های اغتشاشات لرستان
کد خبر: 3860729
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

دستگیری ۱۷ نفر از لیدر‌های اغتشاشات لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به دستگیری ۱۷ نفر از لیدر‌های اغتشاشات استان، گفت: با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطعانه خواهد شد.

دستگیری 17 نفر از لیدرهای اغتشاشات لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد رزم، رئیس‌ کل دادگستری لرستان شامگاه شنبه، نهم آذر در جلسه ستاد جرایم خاص لرستان که به‌منظور بررسی اغتشاشات اخیر بنزینی در دادگستری لرستان برگزار شد، گفت: در پی اعتراضات روزهای گذشته در خصوص طرح سهمیه‌بندی سوخت و سوءاستفاده عده‌ای فرصت‌طلب که تخریب اموال عمومی و ناامنی را به همراه داشت، هفده نفر از عوامل  اصلی اغتشاشات لرستان  شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تأکید بر برخورد قاطع دستگاه قضا با لیدرهای اغتشاشات اخیر، افزود: با تخریب‌کنندگان اموال عمومی، ادارات دولتی  و افرادی‌که نظم و امنیت شهروندان را خدشه‌دار کردند، برخورد جدی و قانونی می‌شود.

سعید رازانی، دادستان عمومی خرم‌آباد نیز خواستار شناسایی هرچه سریع‌تر سر دسته‌های حمله به اماکن عمومی و برخورد قاطع با آن‌ها شد.

طولابی، فرماندار شهرستان خرم‌آباد نیز در این نشست بر جمع‌آوری سلاح‌های غیر مجاز در راستای کاهش جرایم در استان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha