واگذاری ۱۶۵۰ واحد مددجویان سیل‌زده کمیته امداد تا دهه فجر
کد خبر: 3858545
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

واگذاری ۱۶۵۰ واحد مددجویان سیل‌زده کمیته امداد تا دهه فجر

گروه اجتماعی ــ رئیس کمیته امداد کشور با اشاره به این‌که در سیل امسال دو هزار و ۱۰۷ واحد مددجویان لرستان صددرصد خسارت دید، اظهارکرد: امروز ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان که به‌طور صددرصد تخریب شده بود به شکل رسمی واگذار می‌شود و تا پایان دهه فجر مجموعاً ۱۶۵۰ واحد تخریب شده تحویل خواهد شد.

واگذاری ۱۶۵۰ واحد مددجویان سیل‌زده کمیته امداد تا دهه فجربه گزارش ایکنا از لرستان، سیدمرتضی بختیاری، رئیس  کمیته امداد کشور، عصر چهارشنبه، ۲۹ آبان در آیین افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان سیل‌زده استان لرستان با اشاره به این‌که رسالت انقلاب اسلامی خدمت‌گزاری به مردم است، اظهار کرد: در نظام اسلامی شانی جز نوکری مردم و کمک به هم‌نوع وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که از ویژگی‌های کمیته امداد این است که به دستور شخص امام تاسیس شد و نام مقدس امام خمینی(ره)  را با خود دارد، گفت: در جریان سیل اخیر در استان لرستان حضور مسئولان در کنار مردم موجب دلگرمی مردم بود.

رئیس کمیته امداد کشور با اعلام این‌که در جریان سیل دو هزار و ۵۳۸ واحد مسکونی مددجویان در لرستان خسارت دید، ادامه داد: مجموعه کمیته امداد تا پایان مرداد تمام واحدهای خسارت دیده مرمت شد.

وی با اشاره به این‌که علاوه‌بر واحدهای خسارت دیده مددجویان در سیل لرستان، تعداد دو هزار و ۱۰۷ واحد مددجویان لرستان صددرصد خسارت دید، تصریح کرد: امروز ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان که به‌طور صددرصد تخریب شده بود به شکل رسمی واگذار می‌شود و  تا پایان دهه فجر مجموعاً ۱۶۵۰ واحد تخریب شده تحویل خواهد شد.

بختیاری از تهیه ۱۲۰۰ جهیزیه مددجویان پلدختر و معمولان خبر داد و گفت: در بحث اشتغال سال گذشته کمیته امداد در لرستان با ۹۵ میلیارد تومان می‌بایست ۴۵۰۰ اشتغال ایجاد می‌کرد اما ۵ هزار شغل ایجاد شد.

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: امسال نیز با ۱۰۲ میلیارد تومان ۴۵۰۰ اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد ایجاد شود که تاکنون ۲ هزار اشتغالزایی ایجاد شده است.

وی با اشاره به این‌که ۴ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغالزایی مددجویان اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد ۱۷۰ هزار اشتغالزایی در کشور ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha