صف مردم از آشوبگران جداست
کد خبر: 3858370
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸

صف مردم از آشوبگران جداست

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که صف مردم از صف ضدانقلاب و آشوبگر جداست، گفت: دولت به تعهدات خود در مدیریت سوخت عمل کند.

میربه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، چهارشنبه، ۲۹ آبان‌ماه در جمع راهپیمایان خرم‌آباد، بیان کرد: امروز مردم خرم‌آباد غیرت دینی، بیداری و هوشیاری خود را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: امروز مردم در راهپیمایی شرکت کردند تا بگویند درست است که در فشار گرانی به سر می‌بریم اما هرگز این بهانه نخواهد شد تا امنیت ما آسیب ببیند.

گلایه به‌حق مردم از اجرای مدیریت سوخت

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به این‌که گرانی بهانه نخواهد شد تا عده‌ای اشرار دست به آتش زدن اموال مردم بزنند، اظهار کرد: امروز حضور مردم بیانگر آن است که از شکل اجرای مدیریت سوخت و گرانی بنزین گلایه وجود دارد اما هرگز مردم دست از رهبر و ولایت نمی‌کشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که وقتی رهبر از تصمیم سران حمایت کردند ما هم تابع ولایت هستیم، افزود: دشمنان از فرصت اعتراض به حق مردم سوءاستفاده کردند اما صف مردم از صف ضدانقلاب و آشوبگر جداست.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال فراز و نشیب فراوان داشته و شاهد صحنه‌های مختلف بوده است، بیان کرد: آن‌چه در طول چهل سال ثابت بوده است حضور مردم در صحنه‌ها بوده و مردم در طول چهل سال در تمام صحنه‌ها حاضر بودند.

وی با بیان این‌که مردم با حضور خود توطئه‌ها را خنثی کردند و امروز توطئه اشرار و آشوبگران را نقش بر آب کردند، گفت: عامل دوم که در طول چهل سال انقلاب ثابت بوده هدایت امام راحل و رهبر معظم انقلاب است؛ چراکه این شخصیت الهی در صحنه‌ها همه وجودش را برای انقلاب گذاشت.

عمل عاقلانه و انقلابی رهبری در حمایت از تصمیم سران قوا

آیت‌الله میرعمادی با یادآوری این مطلب که رهبری با تدبیر امور، هوشیاری و دوراندیشی از تصمیم سران قوا حمایت کرد و این حمایت کار عاقلانه و صداقت انقلابی است، بیان کرد: رهبری منافع عموم مردم را در نظر می‌گیرند و بیش‌از هر کس دیگر بر فشار گرانی‌ها و مشکلات واقف هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر این‌که موضع‌گیری مقام معظم رهبری آرامشی بر دل مردم شد، افزود: حمایت مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا وحدت جامعه را حفظ کرده است و این راهپیمایی وحدت‌بخش نتیجه حمایت مقام معظم رهبری است.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که حمایت مقام معظم رهبری انسجام مردم را حفظ کرد و باعث شد تا صف آشوبگران از معترضان جدا شود، تصریح کرد: مردم دین خود را به انقلاب ادا کردند و علی‌رغم همه فشارها به صحنه آمدند اما انتظار مردم این است که مسئولان به فکر مردم باشند.

این مفسر قرآن‌کریم یادآور شد: مسئولان بدانند مردم از گرانی چه دردی می‌کشند و وقتی جنسی گران می‌شود یک کارگر چگونه می‌تواند زندگی خود را اداره کند.

وی با اشاره به این‌که دولت باید درآمد ناشی از افزایش بنزین را به حساب قشر آسیب‌پذیر واریز کند، بیان کرد: دولت باید جلوی گرانی کالاها را بگیرد و یارانه‌ها را به‌موقع واریز کند و امیدواریم مسئولان به تعهدی که در برابر ملت و رهبری دادند عمل کنند.

آیت‌الله میرعمادی گفت: تصور نشود حالا این راهپیمایی صورت گرفت دیگر نظارت را باید کم کرد؛ چراکه مردم جان و وجود و فرزندان را برای انقلاب گذاشتند؛ در مقابل مسئولان نیز نگذارند مشکلی بر مشکلات مردم افزوده شود.

انتهای پیام
captcha