شرکت ۴۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‎های مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی‌(ع) خرم‌آباد
کد خبر: 3858137
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰

شرکت ۴۰۰ قرآن‌آموز در کلاس‎های مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی‌(ع) خرم‌آباد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرمسئول مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد با اشاره به شرکت یک‌صد قرآن‌آموز در کلاس‎های آموزشی مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد، گفت: همچنین سیصد کاربر نیز در حفظ مجازی قرآن این مؤسسه فعال هستند.

شرکت 400 قرآن‌آموز در کلاس‎های مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آبادعزت‌الله گوشه‌ای، مدیرمسئول مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری کرسی تلاوت قرآن در دو بخش بانوان و آقایان در مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد خبر داد و گفت: کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان هر هفته روزهای چهارشنبه از ساعت 15 شروع و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد.

وی افزود: همچنین کرسی تلاوت قرآن ویژه آقایان نیز روزهای پنجشنبه از ساعت 15 شروع و تا اذان مغرب و عشاء ادامه دارد که کرسی تلاوت قرآن ویژه بانوان با حضور خدیجه بیرانوند، از قاریان ممتاز لرستان و کرسی تلاوت قرآن ویژه آقایان نیز با حضور اساتید قرآنی در مهدیه مرتضوی خرم‎آباد برگزار می‏‌شود.

گوشه‌ای با اشاره به شرکت یک‌صد قرآن‌آموز در کلاس‎های مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‌آباد، گفت: این قرآن‌آموزان در رشته‌های حفظ، روخوانی و روان‌خوانی، آموزش تجوید، صوت و لحن قرآن و حفظ قرآن شرکت دارند.

مدیر مؤسسه قرآنی یوسف‌نبی(ع) خرم‎آباد با اشاره به اجرای طرح حفظ مجازی قرآن در این مؤسسه قرآنی، گفت: سیصد کاربر در حفظ مجازی قرآن فعال هستند و این طرح هر روز به‌جز روزهای سه‌شنبه با حضور نیلوفر سپهوند از حافظان قرآنی لرستان اجرا می‏‌شود.

انتهای پیام
captcha