اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان لرستان
کد خبر: 3858118
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان لرستان

گروه فرهنگی ــ معاون سپاه لرستان با اشاره به برگزاری همایش و اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان در هفته بسیج، گفت: بسیج انقلاب را مصون کرد و هرچه از عمر بسیج می‌گذرد ضرورت حضور آن بیشتر احساس می‌شود.

اجتماع ۱۰ هزار نفری بسیجیان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محسن رشیدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان، امروز سه‌شنبه، ۲۸ آبان‌ماه در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته بسیج در لرستان، گفت: هفته بسیج، فرصت مناسبی است که از شهدا، جانبازان و آزادگان بسیجی تجلیل شود.

وی با ذکر این مطلب که امروز الگوی بسیج در جبهه مقاومت در یمن، سوریه و عراق باعث ترس استکبار جهانی شده است، اضافه کرد: بسیج انقلاب را مصون کرد و هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد ضرورت ارتش ۲۰ میلیونی بیشتر مشخص می‌شود.

رشیدی با تأکید بر این‌که بسیج گره‌های کور بسیاری را باز کرد که نمونه آن حضور در سیل اخیر پلدختر و معمولان و ایجاد امنیت است، اضافه کرد: در هفته بسیج ۲۵۶ طرح توسط بسیج سازندگی افتتاح می‌‌شود، این در حالی‌است که جامعه پزشکی نیز با اعزام گروه‌های پزشکی به مناطق محروم و ایجاد بیمارستان صحرایی در منطقه زاغه در برنامه‌های این هفته مشارکت دارد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان برگزاری یادواره شهدا در تمام شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در لرستان برشمرد و با اشاره به اعزام ‌۱۴ هزار لرستانی به راهیان نور، گفت: هفته بسیج شاهد افزایش اعزام‌ها به اردوی راهیان‌نور خواهیم بود؛ این در حالی‌است که میز خدمت در روز جمعه، یکم آذر در مصلی الغدیر برپا خواهد شد.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج در لرستان، بیان کرد: پنج‌شنبه، ۳۰ آبان اولین روز از هفته بسیج با عنوان مقاومت، ایثار و شهادت نام‌گذاری شده است که غبارروبی گلزار شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌های این روز خواهد بود. 

رشیدی ادامه داد: جمعه، یکم آذر دومین روز از هفته بسیج با عنوان اخلاق و معنویت نام‌گذاری شده است که همایش پیاده‌روی خانوادگی منتظران ظهور در این روز برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با اشاره به این‌که روز شنبه، دوم آذر و سومین روز از هفته بسیج به علم و فناوری نام‌گذاری شده است، برگزاری جشنواره اسوه و نمایشگاه اختراعات بسیج را از مهم‌ترین برنامه‌های این روز برشمرد و گفت: یک‌شنبه، سوم آذر مقارن با چهارمین روز هفته بسیج همایش بسیج؛ سبک زندگی اسلامی برگزار و شاهد افتتاح مهدهای قرآن سپاه لرستان خواهیم بود.

وی با ذکر این مطلب که دوشنبه، چهارم آذر در پنجمین روز بسیج با عنوان فرهنگ و بصیرت؛ همایش تجلیل از رزمندگان بسیجی برگزار می‌شود، بیان کرد: سه‌شنبه، پنجم آذر در ششمین روز بسیج که با عنوان بسیج دفاع و امنیت نام‌گذاری شده است اجتماع و رزمایش شکوه اقتدار با حضور ۱۰ هزار بسیجی در مرکز استان برگزار می‌شود این در حالی‌است که در هفتمین روز از هفته بسیج تجلیل از جهادگران عرصه خدمات‌رسانی و همایش شکوه هجرت برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha