ممنوع شدن هر نوع افزایش قیمت در لرستان
کد خبر: 3857925
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

ممنوع شدن هر نوع افزایش قیمت در لرستان

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان صمت لرستان با اشاره به ممنوع شدن افزایش قیمت خدمات در این استان، گفت: با هر نوع افزایش قیمت کالا و خدمات به شدت برخورد خواهد شد.

ممنوع شدن هر نوع افزایش قیمت در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا صفی‎خانی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان امروز دوشنبه، بیست‌و‌هفتم آبان در جمع خبرنگاران، گفت: با تصویب و ابلاغ دستگاه‌های نظارتی کشور و استان بعد از افزایش قیمت بنزین با هر نوع افزایش قیمت کالا و خدمات به‌شدت برخورد خواهد شد.

وی افزود: سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موظف شده از طریق سامانه‌های مربوطه همه گروه‌های کالایی وارداتی و تولید داخل را رصد و از افزایش قیمت جلوگیری کند.

صفی‌خانی اضافه کرد: با هدف حمایت از حمل و نقل عمومی مقرر شد اتحادیه‌ها و تاکسی‌های اینترنتی در سامانه ایرانیان اصناف ثبت‌نام کرده تا سهمیه مورد نیاز آن‌ها لحاظ شود.

وی با بیان این‌که سامانه 124 و اپلیکیشن آپ به‌صورت 24 ساعته آماده دریافت شکایت‌های مردمی است، گفت: از دیروز تاکنون 300 واحد صنفی بازرسی شده و با وجود تشکیل چند پرونده در گروه‌های کالایی مختلف افزایش قیمت نداشتیم.

انتهای پیام
captcha