برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی لرستان معرفی شدند
کد خبر: 3857378
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸

برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی لرستان معرفی شدند

گروه فرهنگی ــ هیئت داوران سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر لرستان برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های مختلف را انتخاب کردند.

برگزیدگان جشنواره تئاتر استانی لرستان معرفی شدندبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌ نقل‌ از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، هیئت داوران جشنواره تئاتر استانی لرستان متشکل‌از بهزاد فراهانی، شهرام گیل‌آبادی، غلامحسین شاه‌علی و نصرت‌الله مسعودی، ناظر هیئت داوران آرا خود را در بخش‌های مختلف به این شرح اعلام کردند.

در بخش نمایشنامه‌نویسی امین ابراهیمی برای نگارش نمایشنامه «قزلحصارم، شهاب ولیخانی برای نگارش نمایشنامه «جامی که عقل بر زمین می‌زندش» و پژمان شاهوردی برای نگارش نمایشنامه «برجک شماره ۳۷» به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.

در بخش کارگردانی نیز امین ابراهیمی کارگردان نمایش «قزلحصار»، عباس خسروی کارگردان نمایش «آقا لیلا» به ترتیب اول و دوم شدند و احمد احسان‌پور و شهاب ولیخانی برای کارگردانی نمایش‌های «پرسه‌های موازی» و «جامی که عقل بر زمین می‌زندش» مشترکاً سوم شدند.

در بخش بازیگری مرد نیز مازیار ساکی برای بازی در نمایش «قزلحضار»، عباس خسروی برای بازی در نمایش «آقا لیلا» اول و دوم شدند و احمد احسان‌پور و شهاب ولیخانی برای بازی در نمایش‌های «پرسه‌های موازی» و «جامی که عقل بر زمین می‌زندش» مشترکاً سوم شدند  و رضا امینایی نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

همچنین در بخش بازیگری زن فاطمه محمدی و پگاه خلفوندی به طور مشترک اول شدند و الهام محمدی دوم شد و نسرین ورمزیار و مهناز خادم جعفری مشترکاً سوم شدند.

در بخش طراحی صحنه نیز بردیا بهمنی برای نمایش «جامی که عقل بر زمین می‌زندش»، احمد احسان‌پور برای نمایش «پرسه‌های موازی» و غلام‎عباس گودرزی برای نمایش «برجک شماره ۳۷» برگزیده شدند.

همچنین، در بخش موسیقی اشکان پیوستی برای نمایش «پرسه‌های موازی»، مازیار فرجی برای نمایش «جامی که عقل بر زمین می‌زندش» و امیر علی‌زاده برای نمایش «اسمز» برگزیده شدند.

همچنین سیده صفیه موسوی در بخش لباس تقدیر شد و بر اساس نظر هیئت داوران نمایش‌های «قزلحصار» و «پرسه‌های موازی» بدون اولویت به‌طور مستقیم و نمایش «آقا لیلا» پس‌از اصلاحات مطروحه، شایستگی لازم برای معرفی به دبیرخانه جشنواره فجر را داراست.

یادآور می‏‌شود، سی‌و‌یکمین جشنواره تئاتر استانی لرستان چهارشنبه، بیست‌و‌دوم آبان به مدت دو روز به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز در تالار کمال مجتمع فرهنگی ـ هنری سیمرغ این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha