دولت با نظارت بر اجرای طرح گرانی بنزین، مانع گرانی دیگر کالاها شود
کد خبر: 3857337
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

دولت با نظارت بر اجرای طرح گرانی بنزین، مانع گرانی دیگر کالاها شود

گروه اجتماعی ــ امام جمعه موقت خرم‌آباد با بیان این‎‌که دولت باید با نظارت بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای طرح گرانی بنزین، مانع گرانی دیگر کالاها شود، گفت: اصل و ضرورت اجرای این طرح مطابق مصوبات قانونی مورد تفاهم دولت و مجلس و نخبگان اقتصادی است.

دولت با نظارت بر نحوه اجرای طرح گرانی بنزین، مانع گرانی دیگر کالاها شودبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدلطف‌الله حیات‌الغیب، امام جمعه موقت خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد در مصلای الغدیر این شهر با تبریک سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، با بیان این‎‌که دولت باید با نظارت بر نحوه اجرا و بررسی پیامدهای طرح گرانی بنزین، مانع گرانی دیگر کالاها شود، بیان کرد: مردم حق دارند از چگونگی هزینه صحیح منابع حاصل از این طرح اطلاع پیدا کنند.

وی افزود: اصل و ضرورت اجرای این طرح مطابق مصوبات قانونی مورد تفاهم دولت و مجلس و نخبگان اقتصادی است اما باید با دقت و صحیح اجرا شود و یک طرفه اجرا نشود.

حجت‌الاسلام حیات‌الغیب در ادامه با اشاره به اقدامات قوه قضاییه و خارج شدن بیش‌از ۴۹ هزار میلیارد از دست مفسدان اقتصادی و برگشت آن به خزانه کشور، گفت: خارج کردن چندین هزار هکتار زمین از دست زمین‌خواران، مهار ۴ هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی، بازگشت اموال دانه درشت‌ها به کشور و ... از دیگر اقدامات قوه قضاییه بوده است.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با تأکید بر این‌که مردم و مسئولان باید قوه قضاییه را حمایت کنند و نباید در برخورد و حرف خود طوری برخورد کنیم که قوه قضاییه تضعیف شود، افزود: وجود قوه قضاییه برای برخورد با فساد است.

حیات‌الغیب با بیان این‌که رضایت مردم رضایت خدای متعال است و باید اصل وحدت مورد نظر باشد و مردم هم خوب می‌فهمند چه کسانی خدمت می‌کنند، تصریح کرد: برخی حرف‌ها شنیده می‌شود که خوب نیست، مردم هم خوب می‌فهمند علت سر و صداها چیست.

وی در ادامه با گرامیداشت سالروز ولادت امام جعفرصادق(ع)، اضافه کرد: امام صادق(ع) در حدیثی می‌فرماید: «سزاوار است که مؤمن هشت خصلت داشته باشد، نخست آن‌که هنگام فتنه‌ها و آشوب‌ها با وقار و آرامش عمل کند، دوم وقتی بلایی سراغ او می‌آید صبور باشد، سوم وقتی به رفاه رسید شاکر باشد، چهارم قانع باشد به آن‌چه که خدا به او داده است، پنجم به دشمن خود ظلم نکند، بر دوستان خود برنامه‌ای را تحمیل نکند، جسم خود را خسته کند ولی دیگران از او راحت و از هر جهت در آسایش باشند».

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: تعداد کتابخانه‌های استان کم است، کتاب می‌تواند ما را در مسیر زندگی آگاه کند، افراد باید اهل مطالعه باشند؛ چراکه مطالعه به انسان آگاهی می‌بخشد.

وی در پایان به سالروز آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و گفت: نیروهای ما همیشه از مرزهای این آب و خاک به خوبی حراست کرده‌اند و ما باید شاکر زحمات سال‌های سخت دوران دفاع مقدس باشیم.

انتهای پیام
captcha