اجرای طرح «وقف کتاب» در لرستان
کد خبر: 3856796
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

اجرای طرح «وقف کتاب» در لرستان

گروه فرهنگی ــ در نشست دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان بر لزوم اجرای طرح «وقف کتاب» و برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی توسط دستگاه‌های فرهنگی تأکید شد.

اجرای طرح «وقف کتاب» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در نشست ماهیانه دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان که سه‌شنبه، بیست و یکم آبان در خرم‎آباد برگزار شد، گفت: با توجه به نزدیکی بسیاری از وظایف و خدمات دستگاه‌های هم‌خانواده، هم‌افزایی و هم‌گرایی بین ما می‌تواند علاوه‌بر صرفه‌جویی در هزینه‌های اضافه، زمینه برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های مؤثر و موفق را فراهم آورد.

وی افزود: این نشست ضمن هم‌فکری مدیران دستگاه‌ها، زمینه به اشتراک گذاشتن ظرفیت‌های موجود و جلوگیری از موازی‌کاری را فراهم کرده و فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان را با قدرت بیشتری پیش می‌برد.

در این نشست مقرر شد تا پایان سال به ترتیب اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، حج و زیارت استان، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره‌کل امور کتابخانه‌های عمومی میزبان نشست مدیران دستگاه‌های هم‌خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان باشند.

از دیگر موضوعاتی که در این جلسه به تصویب حاضران رسید، برگزاری جشن خانواده‌های کارکنان دستگاه‌ها، اجرای طرح وقف کتاب و برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی توسط دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در لرستان است که تا پایان سال اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha