صعود گروه کوهنوردی سپاه لرستان به یاد شهید تهرانی‌مقدم
کد خبر: 3856498
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

صعود گروه کوهنوردی سپاه لرستان به یاد شهید تهرانی‌مقدم

گروه اجتماعی ــ گروه کوهنوردی سپاه لرستان به‌مناسبت سالروز شهادت شهید تهرانی‌مقدم، قله سپیدکوه خرم‌آباد را فتح کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، امروز سه‌شنبه، بیست و یکم آبان‌ماه به‌مناسبت سالروز شهادت شهید تهرانی‌مقدم، گروه کوهنوردی سپاه لرستان در یک صعود گروهی توانستند قله سپیدکوه خرم‌آباد را فتح کنند. صعود گروه کوهنوردی سپاه لرستان در راستای بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و به‌مناسبت شهادت شهید تهرانی مقدم در استان برگزار شد.

یادآور می‏‌شود، این شهید والامقام سپاه اسلام در سال 1338 در محله سرچشمه تهران متولد شد، وی از فرماندهان دوران جنگ عراق و ایران و فرمانده جهاد خودكفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که 21 آبان سال 90 بر اثر انفجار در پادگان امیرالمؤمنین(ع) در شهرستان ملارد به همراه جمعی دیگر از کارکنان به كاروان شهدا پیوست.

وی سرداری است كه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم كل قوا با حضور در منزلش و هنگام دیدار و گفت‌و‌گو با خانواده‌اش، با اشاره به همت والا و تلاش‌های خالصانه حاج حسن تهرانی مقدم، بیان كردند: خانواده‌های این عناصر فعال، در اجر و ثواب آن‌ها سهیم‌‌اند.

این شهید بزرگوار یک دانشمند واقعی در صنعت موشكی كشور بود. او سرداری بود كه در عین حال پارسایی بی‌ادعا، اهل تجهد و مأنوس با اهل‌بیت یک زاهد به تمام معنا اما در عین حال بسیار متخلق، خوش‌رو، شیک‌پوش، یک قهرمان ورزشی، كوهنورد و فوتبالیست حرفه‌ای، عاشق خانواده، یک مدیر جهادی كامل كه بروكراسی‌های دست و پا گیر در مدیرت او جایی نداشت و زیردستانش شیفته او بودند.

انتهای پیام
captcha