تجلیل از فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان/ ایکنا تجلیل شد
کد خبر: 3856240
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

تجلیل از فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان/ ایکنا تجلیل شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به‌مناسبت بزرگداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، از برگزیدگان عرصه قرآن و عترت مسابقات قرآنی دانشگاه‌های لرستان تجلیل شد.

تجلیل از فعالان قرآن و عترت دانشگاه‌های لرستان/ ایکنا تجلیل شدبه گزارش ایکنا از لرستان، نخستین مراسم بزرگداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها، امروز دوشنبه، بیستم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید علی‌رضا فرجی دانشکده علوم پایه این دانشگاه با حضور جمعی از دانشگاهیان، آغاز شد.

در این مراسم که با همکاری دانشگاه لرستان، جهاددانشگاهی استان، دانشگاه آیت‌الله‌العظمی بروجردی(ره)، دانشگاه فرهنگیان خرم‎آباد، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان، دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد، دانشگاه پیام‌نور لرستان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای خرم‎آباد برگزار شد، از برگزیدگان عرصه قرآن و عترت، سخنرانی و مسابقات قرآنی دانشگاه‌ها و همچنین از مهناز عالی‎نژادیان و امین زینی‌وند خبرنگاران خبرگزاری ایکنا لرستان تجلیل شد.

یادآور می‏‌شود، هر سال از 18 تا 24 آبان‌ماه به‌عنوان «هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها»، نام‌گذاری شده است که این هفته مصادف با ایام رحلت علامه طباطبایی است.

انتهای پیام
captcha