خیران در رفع نیازهای درمانی مردم مشارکت کنند
کد خبر: 3856231
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱

خیران در رفع نیازهای درمانی مردم مشارکت کنند

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، با اشاره به کمبودها در بخش درمان استان، گفت: امیدواریم با همت مجمع خيران و دانشگاه علوم پزشکی استان بتوانیم در بخش درمان مسائل و مشکلات مردم را مرتفع كنيم.

خیران در رفع تیازهای درمانی مردم مشارکت کنندبه گزارش ایکنا از لرستان، محمدرضا نیکبخت، رئیس دانشگاه علوم پزشكی استان، یكشنبه، نوزدهم آبان‌ماه، در دیدار با اعضای مجمع خیران سلامت استان لرستان، با تشریح اولویت‌های سرمایه‌گذاری در بخش درمان برای رفع مشكلات مردم، گفت: همواره علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری افراد در بخش درمان حتی سرمایه‌گذاری خصوصی بوده‌ام و با توجه به اهمیت بخش درمان و مشكلات پیش‌روی مردم، مجمع خیران سلامت استان لرستان نیز باید به این بخش اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با اشاره به بودجه اندک دولتی و هزینه‌های سنگین پروژه‌های درمانی، عنوان کرد: مردم لرستان شایسته بهترین خدمات درمانی هستند و باید این خدمات در هر بُعدی زیبنده مردم لرستان باشد؛ چراكه مشكل عمده ما در بخش درمان است.

نیکبخت با اشاره به کمبودها در بخش درمان استان، گفت: امیدواریم با همت مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشكی استان بتوانیم در بخش درمان مسائل و مشكلات مردم را مرتفع كنیم.

یادآور می‌شود، در پایان نشست، اعضا مجمع خیرین سلامت استان، مسائل و مشكلات حوزه خود را مطرح و نیكبخت طی مصوباتی مشكلات پروژه‌های  خَیِرساز نیمه تمام شهرستان‌های ازنا و الشتر را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع این مشكلات صادر كرد.

انتهای پیام
captcha