فضای فرهنگی و هنری عاری از نگاه جناحی باشد
کد خبر: 3855866
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

فضای فرهنگی و هنری عاری از نگاه جناحی باشد

گروه فرهنگی ــ فرمانده سپاه لرستان با تأکید بر این‌که فضای فرهنگی و هنری باید عاری از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی خاص باشد، گفت: ما به‌عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی، به هیچ‎وجه قصد دخالت در کار متولیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر را نداریم.

فضای فرهنگی و هنری عاری از نگاه سیاسی و جناحی باشدبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، شنبه، هجدهم آبان در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، با بیان این‌که نگاه جناحی و تضارب‌آرا از ضرورت‌های مهم هر جامعه‌ای است، گفت: محور قرار گرفتن این نوع نگاه در فعالیت‌های فرهنگی و هنری موجبات انحراف از مسیر انقلاب را فراهم می‌کند.

وی افزود: انقلاب اسلامی از زمان شکل‌گیری تا به امروز، همواره در حال گسترش و تبدیل شدن به یک تمدن و گفتمان جهانی است و این نوع نگاه باید در فضای فرهنگی و هنری نیز وجود داشته باشد و در این‌صورت است که می‌توان ثمرات بزرگ و ماندگاری را از فعالیت‌های این حوزه به دست آورد.

کشکولی اضافه کرد: فضای فرهنگی و هنری باید عاری از هرگونه نگاه سیاسی و جناحی خاص باشد و ما در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و هنری خود در سپاه پاسداران، به‌دنبال تحقق این موضوع هستیم.

فرمانده سپاه ابوالفضل(ع) لرستان سپس با اشاره به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به حوزه فرهنگ و هنر، اظهار کرد: در آخرین دیدار فرماندهان سپاه کشور با حضرت آقا در هفته دفاع مقدس، ایشان فعالیت‌های سپاه در حوزه فرهنگ، اندیشه و کتاب را از افتخارات بزرگ این مجموعه انقلابی برشمردند که این نشان می‌دهد ما راه درست را در پیش گرفته‌ایم.

کشکولی ادامه داد: ما به‌عنوان پاسداران حریم انقلاب اسلامی، به هیچ‎وجه قصد دخالت در کار متولیان و فعالان حوزه فرهنگ و هنر را نداریم و فقط هر زمانی‌که ببینیم انحرافی از مسیر انقلاب صورت گرفته، خود را ملزم به گوشزد کردن موضوع می‌دانیم تا آبروی نظام خدشه‌دار نشود.

وی افزود: هر کسی با هر دیدگاهی و در هر مسئولیتی به شرط این‌که در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کند، مورد حمایت همه ارکان نظام است و همه ما باید خود را موظف به حرکت در مسیر پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری بدانیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ما آمادگی داریم برای ترسیم فضای سالم فرهنگی و هنری استان با اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر متولیان این حوزه همکاری داشته و ظرفیت‌های خود را در اختیار آنان قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha