راهیابی ۷ لرستانی به مرحله ملی جشنواره قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی
کد خبر: 3855851
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

راهیابی ۷ لرستانی به مرحله ملی جشنواره قرآن دانشگاه علمی ـ کاربردی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون دانشگاه علمی ـ کاربردی لرستان با اشاره به برگزاری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی ـ کاربردی کشور، گفت: دانشجویان ما موفق به کسب هفت رتبه برتر و راهیابی به مرحله ملی در رشته‌های مختلف شدند.

کسب 7 رتبه برتر لرستان در جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه علمی‌ ـ کاربردیرضا مجتهدزاده، معاون فرهنگی دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به شرکت دانشجویان این دانشگاه در پانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی ـ کاربردی کشور که آبان‌ماه امسال در قم برگزار شد، گفت: دانشجویان ما موفق به کسب هفت رتبه برتر و راهیابی به مرحله ملی در رشته‌های مختلف شدند.

وی با اشاره به این‌که مرحله ملی آذرماه امسال در استان فارس برگزار می‌شود، اظهار کرد: در بخش شفاهی رشته تحقیق مهدی سعادتی‌کیا رتبه اول، رشته خوشنویسی علی علی‌پورسرابی رتبه دوم و ستار علی‌نژادالوار رتبه سوم را کسب و به مرحله ملی راه پیدا کردند.

مجتهدزاد ادامه داد: در رشته حفظ پنج جزء اول در بخش بانوان لیلا برادران، سعیده مقدم و سمیرا افتخاری به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب و در بخش برادران نیز مرتضی احمدی رتبه دوم را کسب و به مرحله ملی راه پیدا کرد.

معاون دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی لرستان بیان کرد: جهت آمادگی بیشتر دانشجویان شرکت‌کننده در مرحله ملی، کارگاه آموزشی یک روزه، در مجتمع مهدی‌یاور قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha