اعزام ۶ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور
کد خبر: 3855569
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

اعزام ۶ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نور

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از اعزام شش هزار دانش‌آموز دختر و پسر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: دور اول اعزام‌های دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور از یازدهم آبان آغاز شده است.

اعزام ۶ هزار دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان‌نوررضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا، از آغاز دور اول اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بیان کرد: اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی از یازدهم آبان‌ماه جاری آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد.

وی با ذکر این مطلب که طبق سال‌های گذشته راوی، روحانی، گروه‌های امداد و نجات، آمبولانس و گروه تدارکات گروه‌های اعزامی را همراهی می‌کنند، اضافه کرد: امسال بیش‌ از شش هزار نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

زینی‌وند مقدم با ذکر این مطلب که اولین گروه اعزامی دانش‌آموزی لرستان به اردوی راهیان‌نور در تاریخ یازدهم آبان به این مناطق اعزام شدند، افزود: عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور فرصتی مناسب در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی جنوب و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس هر سال با مشارکت مشترک سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان و آموزش ‌و پرورش لرستان و با شکوه خاصی برگزار می‌شود، گفت: بازگویی ایثار و رشادت‌های رزمندگان و بزرگداشت ارزش‌های انقلاب از دیگر اهداف اعزام دانش‌آموزان به‌شمار می‌رود.

انتهای پیام
captcha