راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی توسط استکبار جهانی/وحدت تنها راه خنثی شدن توطئه‌های دشمن است
کد خبر: 3855437
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی توسط استکبار جهانی/وحدت تنها راه خنثی شدن توطئه‌های دشمن است

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان را حفظ وحدت و اتحاد میان ملت‌های مسلمان دانست و اظهارکرد: استکبار جهانی به‌دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی توسط گروه‌های تروریستی تکفیری و کشتار مسلمانان است.

مبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد درخطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با تبریک آغازهفته وحدت، گفت: استکبارجهانی به‌دنبال دامن زدن به اختلافات مذهبی و قومی و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی توسط گروه‌های تروریستی تکفیری و کشتار مسلمانان است که تنها راه مقابله با توطئه‌های دشمنان حفظ وحدت و اتحاد میان ملت‌های مسلمان است.

وی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را تقویت رونق تولید، جلوگیری از ورود کالاهای زائد وارداتی و پرهیز از اسراف و تجمل‌گرایی دانست وافزود: مسئولان باید توجه بیشتری به امرتولید داشته و مشکلات واحدهای تولیدی را حل و فصل کنند.

خطیب نمازجمعه خرم‌آبادهمچنین به مشکلات ناشی‌از سیل و خسارت به کشاورزان اشاره کرد و گفت: علی‌رغم این‌که برخی از کشاورزان کمک‌های بلاعوض دریافت کرده‌اند اما هنوز تعداد زیادی از کشاورزان چشم انتظار کمک‌های دولت برای جبران خسارت هستند که از مسئولان انتظارمی‌رود برای جذب و پرداخت تسهیلات به کشاورزان استان تلاش بیشتری کنند.

آغاز امامت حضرت ولی‌عصر(عج) و12ربیع‌الاول سالروز برگزاری نخستین نمازجمعه توسط پیامبراکرم(ص) درمدینه از دیگرموضوعاتی بود که نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه خرم‌آباد در جمع  نمازگزاران خرم‌آبادی به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha