سید نور خدا موسوی؛ شهیدی که شهادتش الگو و مجروحیتش افتخار بود
کد خبر: 3855241
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
میرعمادی مطرح کرد:

سید نور خدا موسوی؛ شهیدی که شهادتش الگو و مجروحیتش افتخار بود

گروه اجتماعی ـ امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که شهید سید نور خدا موسوی آیت خدا برای ما است، گفت: شهید موسوی توانست در دوران خدمت سربلند شود، همان‌گونه که شهادتش الگو، مجروحیتش مایه افتخار و رفتنش ابدی شد.

شهید سید نور خدا موسوی آیت خدا برای ما استبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم اولین سالگرد شهادت شهید سیدنورخدا موسوی عصر چهارشنبه، پانزدهم آبان هم‌زمان با سالروز شهادت امام حسن‌عسکری(ع) در حسینیه گلزار شهدای خرم‌آباد برگزار شد.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در این مراسم که خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی نیز حضور داشتند، با گرامی‌داشت یاد شهدا و تسلیت شهادت امام حسن‌عسکری(ع)، اظهارکرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی تحول عظیمی بود که در جوانان اتفاق افتاد و آن مؤمن و با اعتقاد شدن جوانان و اشتیاق آنان برای جهاد در راه خدا است، همچنان‌که در دوران دفاع مقدس، جوانان مؤمن زاهدان در شب و شیران در روز بودند.

وی با بیان این‌که شجاعت و شهامت ریشه در ایمان دارد، گفت: این مهم در میدان آزمایش خود را نشان می‌دهد، همچنان‌که امروز خانواده شهید موسوی از امتحان بزرگ الهی سربلند بیرون آمده‌اند.

میرعمادی با بیان این‌که شهید سید نور خدا موسوی آیت خدا برای ما است، ادامه داد: شهید موسوی توانست در دوران خدمت سربلند شود، همان‌گونه که شهادتش الگو، مجروحیتش مایه افتخار و رفتنش ابدی شد.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که شهید موسوی مایه افتخار و عزت برای همه ما است، بنابراین با شجاعت و ایمان راه شهدا را ادامه دهیم، اظهارکرد: با ایمان راسخ از انقلاب و دستاوردهای آن حفاظت کنیم و در راه ولایت ثابت قدم و استوار بمانیم.‏‌

یادآور می‌شود، سیدنورخدا موسوی ۱۷ اسفندماه سال ۸۷ در منطقه «لارستان» واقع در استان سیستان‌وبلوچستان در مقابله با گروهک تروریستی ریگی حضور یافت و توسط این گروه از ناحیه سر مجروح و به درجه جانبازی نائل آمد و بیش‌‌از ۱۰ سال به‌عنوان جانباز صد درصد و شهید زنده لرستان یک زندگی نباتی را گذراند و سرانجام در شانزدهم آبان‌ماه سال گذشته هم‌زمان با شب شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبر امام حسن‌مجتبی(ع) این سید همیشه زنده وطن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر خرم‌آباد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha