ثبت‌نام 140 نفر برای شرکت در دوره یک‎ساله حفظ کل قرآن‌ مؤسسه بیت‌الاحزان بروجرد
کد خبر: 3854833
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

ثبت‌نام 140 نفر برای شرکت در دوره یک‎ساله حفظ کل قرآن‌ مؤسسه بیت‌الاحزان بروجرد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه بروجرد از ثبت‌نام 140 نفر برای شرکت در دوره یک‌ساله حفظ کل قرآن‌کریم خبرداد و گفت: پس‌از مرحله گزینش 16 نفر برای شرکت در دوره یک ساله حفظ قرآن انتخاب شدند.

ثبت‌نام 140 نفر برای شرکت در دوره یک‎ساله حفظ کل قرآن‌ مؤسسه بیت‌الاحزان بروجردحجت‌الاسلام سیدجلیل موسوی، مدیر مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از ثبت‌نام 140 نفر برای شرکت در دوره یک‌ساله حفظ کل قرآن‌کریم خبرداد و گفت: با فراخوان ثبت‌نام دوره حفظ یک ساله قرآن‌کریم مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه بروجرد 140 نفر ثبت‌نام کردند.

وی افزود: پس‌از مرحله گزینش 16 نفر برای شرکت در دوره یک ساله حفظ قرآن انتخاب شدند که در حال حاضر در حال گذراندن این دوره حفظ قرآن هستند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان این‌که یک دوره دو ماهه آموزشی در قالب طرح «رحله» برای این افراد برگزار شد، ادامه داد: در حال حاضر مرحله دوم این دوره با حضور حجت‌الاسلام میلاد دهداری آغاز شده است و این افراد در طول یک سال می‎توانند حافظ کل قرآن‌کریم شوند.

مدیر مسئول مؤسسه بیت‌الاحزان شعبه بروجرد همچنین با اشاره به برگزاری دوره حفظ مجازی قرآن‌کریم ویژه آقایان و آغاز ثبت‌نام از بانوان جهت شرکت در دوره حفظ مجازی قرآن در این مؤسسه، گفت: دوره آموزشی حفظ مجازی قرآن ویژه آقایان با سوره مبارکه «یوسف» و دوره آموزشی حفظ مجازی قرآن ویژه بانوان نیز با سوره مبارکه «مریم» آغاز شده است.

انتهای پیام
captcha