ساخت نمایش «جامی‌است که عقل بر زمین می‌زندش» در دورود
کد خبر: 3852064
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۱

ساخت نمایش «جامی‌است که عقل بر زمین می‌زندش» در دورود

گروه فرهنگی ـ نمایش «جامی‌است که عقل بر زمین می‌زندش» جهت حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر لرستان در دورود ساخته شد.

ساخت نمایش «جامی‌است که عقل بر زمین می‌زندش» در دورودبه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود، نمایش «جامی‌است که عقل بر زمین می‌زندش» به نویسندگی و کارگردانی شهاب ولی‌خانی مهیای حضور در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان لرستان است.

موضوع این نمایش این است که مرد نسبتاً جوانی در کارگاه کوزه‌گری خود به مرور وقایع دوران جنگ تحمیلی می‌پردازد که شرایط جنگ پسر جوانی را به‌سمت اتفاقاتی سوق می‌دهد که سرنوشت او را دگرگون می‌کند.

پسر که برادر بزرگ‌ترش را در جنگ ازدست می‌دهد برای فرار از ازدواج اجباری(سنتی) با همسر سابق برادرش که شهید شده به جبهه بازمی‌گردد.در جبهه با مرد میان‌سالی آشنا می‌شود که... .

نویسندگی و کارگردانی این نمایش را شهاب ولی‌خانی چگنی برعهده دارد و بازیگران نمایش نیز شامل رضا حاجیوند، حسین مهدیان، شهاب ولی‌خانی چگنی، رضا افشار و مازیار(ابوذر) فرجی هستند.

همچنین حجت‌الله خادم‌فرد، ریحانه ذاکرزاده، بردیا بهمنی، شایان ساکی، رضا افشار، جمشید صالح‌نیا، اسما فرهادی و شهین پاپی به ترتیب مشاور کارگردان، منشی صحنه، طراح صحنه، دکوراتور، نور، روابط عمومی، هماهنگی و تبلیغات، مدیر صحنه، موسیقی، طراح لباس و دوخت در این نمایش مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha