یکم بهمن؛ مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «سیره علوی»
کد خبر: 3851391
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰

یکم بهمن؛ مهلت ارسال مقالات به همایش ملی «سیره علوی»

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی همایش ملی «سیره علوی با رویکرد سلامت» مهلت ارسال اصل مقالات به دبیرخانه این همایش را یکم بهمن‌ماه امسال اعلام کرد و گفت: زمان اعلام نتایج داوری مقالات ارسالی نیز بیستم بهمن‌ماه امسال خواهد بود.

یکم بهمن؛ مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی «سیره علوی»اصغر سپه‌وند، دبیر اجرایی یازدهمین همایش ملی «سیره علوی با رویکرد سلامت» در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان برای برگزاری دوره یازدهم همایش ملی «سیره علوی» گفت: امسال برای یازدهمین سال متوالی است که همایش ملی «سیره علوی» در لرستان برگزار می‏‌شود و دانشگاه علوم پزشکی استان این افتخار را دارد که میزبان یازدهمین دوره این همایش ملی باشد.

وی با بیان این‌که یازدهمین دوره همایش ملی «سیره علوی» قرار است چهاردهم اسفندماه امسال با محوریت سلامت در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شود، ادامه داد: همان‌گونه که پیامبراکرم(ص) شکوه از مهجوریت قرآن دارند، مطمئناً امروز نیز امیرمؤمنان علی(ع) از مهجوریت نهج‌البلاغه و سیره اهل‌بیت(ع) شکوه دارند.

سپه‌وند با بیان این‌که امید است این همایش ملی گامی هر چند کوچک در رفع مهجوریت سیره امیرالمؤمنین علی(ع) و کتاب نهج‌البلاغه و بهره‌مندی از چشمه زلال هدایت آن امام متقین باشد، گفت: این اولین همایش فرهنگی ملی دانشگاه علوم پزشکی است که در حال آماده شدن برای برگزاری و دریافت مقالات آن است که امیدواریم با بهره‌مندی از عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) بتوانیم این رسالت عظیم را به‌نحوی که مورد رضایت خدای متعال است، به انجام برسانیم.

دبیر اجرایی همایش ملی «سیره علوی با رویکرد سلامت» با اشاره به این‌که این همایش ملی با مشارکت بنیاد ملی غدیر و تمامی دانشگاه‌های استان لرستان برگزار خواهد شد، اضافه کرد: تاکنون اعضای کمیته علمی مشخص شده و اعضای این کمیته محورها و موضوعات همایش را مشخص کرده‌اند.

وی افزود: شرکت در همایش دارای مزیت‌هایی از جمله ارائه گواهی‌نامه حضور و اهدای جوائز نفیس به مقالات برتر است و مقالات برگزیده ضمن نمایه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC در قالب لوح فشرده چاپ و مقالات برتر در روز همایش ارائه می‎شوند.

سپه‌وند گفت: مهلت ارسال اصل مقالات یکم بهمن‌ماه امسال و نتایج داوری نیز بیستم بهمن‌ماه امسال تعیین شد و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود در محورها و موضوعات اعلام شده را به دبیرخانه همایش واقع در کیلومتر 4 جاده خرم‌آباد ـ بروجرد، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، ساختمان معاونت فرهنگی دانشجویی طبقه دوم، مدیریت فرهنگی ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha